Definasyon Diyeti

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve MrPlayboy tarafından 20 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. MrPlayboy
    Offline

    MrPlayboy Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir
    Arkadaşlar definasyon diyetine giricem karın kasları için ama kollarım çok kalın değil ölçü kaybetmek istemiyorum bunun için ne tavsiye edersiniz ölçü kaybetmemek için ? mesela casein almayı düşünüyorum veya bu tarz başka önerisi olan var mı ?
     
  2. mmayg
    Offline

    mmayg Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2012
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    masabaşı iş
    definasyonda ölçü kaybetmek istemiyorsan protein tüketimini artırman gerekiyor. amino takviyesi de yapabilirsin.
     
  3. evolution57
    Offline

    evolution57 Üye

    Katılım:
    7 Mart 2010
    Mesajlar:
    254
    Beğenileri:
    146
    Ödül Puanları:
    53
    Bazal metabolizmanızı hesaplayın. Bu rakamın 500 eksiği kalori ile beslenmeye başlayın. 2 haftada bir 300-400 kalori aşağı inerek yağ yakımını devamlı hale getirin. Eğer 2 hafta sonunda yağ yakımı devam ediyorsa kalori azaltılmasına gerek yoktur. Aceleci davranıp kaloriyi bir anda düşürmeyin. Kilonuzun 2 katı protein tüketmeye özen gösterin. Kalan kalori açığınıda düzgün bir şekilde karbonhidratlara ve yağlara ayırın. Karbonhidrat kaynaklarınızı GI'si düşük karbonhidrat kaynaklarından yana tercih edin. Yağ alımınızı da omega 3-6-9 yönünden zengin olan yağlardan yana tercih edin.
     
    Ünkut bunu beğendi.
  4. Pergamum43
    Offline

    Pergamum43 Üye

    Katılım:
    16 Mart 2014
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Aşağıda benim definasyon diyeti diye bir başlığım var faydası olurmu bilmem ama istersen incele ;)
     
  5. Ünkut
    Offline

    Ünkut Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Protein kilo basina en az 2,5g
    Karbonhidrat 200g asagisinda olacak aksam 6 dan sonra karbonhidrat yok protein + sebze
    Yag olarak kaliteli bitkisel yaglari tercih etmelisin Zeytin Yagi gibi... bunlar yag yakmaya cok yardimci olur.
     

Sayfayı Paylaş