definasyon diyeti ?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve byzatwuer tarafından 1 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. byzatwuer
    Offline

    byzatwuer Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar 2 aydir body yapiyorum hacim olayi falan bilirsiniz neyse göbek ve sirtta yağlanma var gobekte baya yağ var 83 kiloyum sporda 25 dk kardiyo yapiyorum 4 gün bi de karin egzersizlerin de 1 saati buluyor yürüyüş falan neyse bana define olacagim bi progra . Yani ne hemen lazim direk program vermeyin neler yiyecegimi söyler seniz yani protein falan olarak kas kaybi yasamak istemiyorum yasarsamda en az şekilde olması lazim kilo 83.200 boy 180 bel 95cm nazi arkadaşlara bakiyorum göbek olayi olmadigi içinde vucutlari çok güzel duruyor benimde yapmam lazim yardim eder misiniz bana hocalarim ustatlarim
     
  2. sarisinmodel
    Offline

    sarisinmodel Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yulaf
    bulgur
    yumurta
    Ton baligi
    balık türleri
    tavuk
    Lor peyniri
    süt ve süt urubleri_yogurt ayran
    20 kiloyu ben bunlari yiyerek verdim tabiki ölçülü şekilde.
     
  3. byzatwuer
    Offline

    byzatwuer Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Eyvallah dostum yağlardan gider dimi göbek yaglarindsn bi de hergun karin calissam nazil olur belli bi zaman 10 gün falaln 1 saat kadro ve 300 tane karin egzersizi
     
  4. sarisinmodel
    Offline

    sarisinmodel Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Karını her gün çalışmak saçma geliyor haftada 2-3 gün dinlendirerek çalışmak en mantıklı önemli olan temiz beslenmek benim göbek bölgem 109 cm idi şimdi 85 cm .. antreman olarak basketbol ve sabah kosu lari yapıyordum tabiki boksör um boks antremanlari ve HIT kardiyo da yapıyordum kardiyoyu haftada 1 kere .
     
  5. byzatwuer
    Offline

    byzatwuer Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Anladin hocam peki ben bu diyeti ne kadar yapmaliyim ?
     
  6. sarisinmodel
    Offline

    sarisinmodel Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Diyet değil yaşam tarzın olcak kendini ayarla mesela 2 haftada ya da 10 günde bir kaçamak yapabilirsin dayanamiyorsan
     
  7. byzatwuer
    Offline

    byzatwuer Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Dostum benim kilomla bir sorunum yok şahsen body de vücut yapmak için gidiyorum ama su karin bölgesindeki yağlar yüzünden karin kaslari belli olmuyor spor salonunda haftada 3 gün 300 tane mekik cekiyoruz yani roman chair mekik sehpasi sikistirma vb bacak kaldirma hareketini hiç saymiyorum bile
     
  8. sarisinmodel
    Offline

    sarisinmodel Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Bel 95 demisin fazla yağlanma var göbek bölgesinde 82 83 cm ye ceksen onu daha güzel durur ama söyle bir şey var gerçekten çok zor temiz beslenme gerektiriyor bende endo-mezo karisimi vucut tipim bende çok zorlanıyorum suan 85 ten 79 a çekmeye çalışıyorum
     
  9. byzatwuer
    Offline

    byzatwuer Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Peki hocam bunu nazil uygulamaliyim protein Tozum yok ve duyduğum birşey de lor ve sut ürünleri vücutta suyu tutarmis buda definasyon için kotuymus bide en az karbonhitrad alman lazimmis seker olayinda sorun yok seker fazla kullanmiyorum
     
  10. sarisinmodel
    Offline

    sarisinmodel Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Protein tozu na gerek yok bence forumdan yağ yakim gunluklerini inceleyip oradan kendine göre güzel bir beslenme programı oluşturabilirsiniz
     

Sayfayı Paylaş