Definasyon Dönemi ve YULAF EZMESİ .

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Benan tarafından 15 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Benan
    Offline

    Benan Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    13
    Selam arkadaşlar aklıma takılan bir kaç soru var onları soracağım.Definasyon dönemindeyim kalitesiz karbonhidratlardan uzak duruyorum ve yüksek protein alıyorum.Definasyon dönemindeyken yulaf ezmesi veya esmer pirinç gibi kaliteli karbonhidratları ne kadar veya günün hangi saatlerinde almalıyım bilgisi olan paylaşırsa sevinirim teşekkürler.
     
  2. washburn
    Offline

    washburn Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    sabah kahvaltın bol proteinli olsun, spordan 2-3 saat önce ve spordan sonra karbonhidrat alabilirsin. kaç kilo olduğunu bilmiyorum ama kilon x 2gr karbonhidrat alabilirsin ( 100gr esmer makarnada ortalama 75 karbonhidrat, 100 gr yulafta ortalama 60gr karbonhidrat var)
     
  3. mmayg
    Offline

    mmayg Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2012
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    masabaşı iş
    definasyon dönemi protein alımın arttırıp ,karbonhidrat alımını mümkün olduğunca azaltmalısın. mesela 80 kg isen 6 gün 80- 120 gr. arası, haftada 1 gün de 200-250 gr al.sonra döngüyü tekrarla. örneğin sabah kahvaltısında 1 dilim buğday ekmeği 25 gr. antreman sonrası öğününde 100 gr makarna ya da pilav.70-80 gr.
     
  4. washburn
    Offline

    washburn Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    eğer 1 aylık bir diyet yapacaksan belki kilon kador karbonhidrat alarak yapabilirsin ki bana kalırsa yine de kilon x 1.5 gr al
    onu da sadece antremandan sonra değil güne bölerek alsan daha güzel olur bence örneğin 1/6 sı kahvaltı 2/6 sı spordan önce 3/6 sı spordan sonra
    ama definasyon dönemin 1 ay değil 2-3 ay ya da yağları tamamen eritene kadar devam edeceğim diyorsan kilon x 2gr la başla hatta kilon x2,5gr da olur kademe kademe karbonhidratı düşür.
    son dönemece geldğinde yağların çok azaldığında son 1-2 hafta kilon x 1gr a düşebilirsin. tabi haftada bir gün mmayg nin dediği gibi kilonx4 gr karbonhidrat yüklemesi yap (mümkünse yine sağlıklı kompleks karbonhidratlarla)
     

Sayfayı Paylaş