Deadliftte barı kaldırırken dizime değiyor odaklanamıyorum.

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve jimraynor tarafından 21 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    Arkadaşlar 1 aydır 4 günde bir deadlift hareketini yapıyorum. İnternette nasıl adam gibi deadlift yapılır isimli konuyu ayrıntılarıyla okudum herşeyi yapıyorum fakat tutma olayını avuç içlerimin ikisi de bana bakacak şekilde yapıyorum.

    Barı kaldırırken ve indirirken bazen bar dizime değiyor veya çok yaklaştığı için fazla dikkat ediyorum harekete odaklanamıyorum. Hatayı nerde yapıyorum acaba?
     
  2. 1mmortaL
    Offline

    1mmortaL Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Antalya - İzmir
    Eğilirken squat yapar gibi dizlerini öne çıkararak eğilmezsen sorun yaşamazın eğilirken ayağından dizine kadar olan kısmı olabildiğince dik tutmaya çalış dik dur omuzlarını arkaya at göğsünü çıkar kalçanı arkaya at ve vücudunu dengeli şekilde öne eğ bar omuzlardan kollarla mandalla asılıymış gibi düz bir şekilde insin aşşağıya bar zaten diz kapağından 5-10 cm ilerde iner öyle yaparsan

    Not: Birde dizlerini gereğinden fazla bükme
     
    jimraynor bunu beğendi.
  3. spudd webb
    Offline

    spudd webb Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2006
    Mesajlar:
    382
    Beğenileri:
    168
    Ödül Puanları:
    53
    deadlift görünüşte gayet basit olmasına rağmen yapılışı oldukça zor ve tam konsantrasyon isteyen bir harekettir.hareket nizami yapıldığı zaman tam verim alınabilir yoksa deadlift yaparken çoğunlukla bacak çalışmış oluruz.

    1 aydır deadlift yaptığınızı yazmışsınız,bunu göz önünde tutarak birkaç öneri yazayım.

    -öncelikle netten bualbildiğiniz bütün deadlift videolarını izleyin.yalnız çok ağır kilolar ile yapılan hareketin çokta nizami olmayacağını aklınızdan çıkarmayın.

    -hareketi evde yada salonda ayna karşısında ağırlıksız oalrak yapın.göğüsü dik tutun ,kafa karşıya baksın,belinizi çukurlaştırn.deadlift için duruşu öğrendiğinizde yolun çoğunu geçmiş olursunuz.
    -hareketi ilk başlarda (doğru yapana kadar ) hafif kilolar ile yapın.duruşu iyice öğrenip hareketi doğru yapana kadar kiloları zorlamayın.
    -mümkünse ayna karşısında çalışın.böylece hem yanlışınızı görüp düzeltme şansınız olur hemde motive olursunuz

    ek: hareketi yaparken ağırlığı kaldıracağınızı düşünün,belin çukurluğunu bozmayın ve karşıya bakın.tamamen bara konsantre olmayın
     
    tolgaozc bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş