Deadlift sonrası bel ağırsı

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve OnlyRocco tarafından 3 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. OnlyRocco
    Offline

    OnlyRocco Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Psikoloji
    Yer:
    İstanbul
    arkadaşlar deadlift hareketinden sonra belim ağrımaya başladı, hareketsizken pek rahatsız etmiyor ama hareket halinde geçince rahatsız edici bir şekilde kendisini gösteriyor.
    sanırım yeterince ısınmadan harakete başladım, ya da ağırlık konusunda yetebileceğimin üzerine çıktım. sizlerden deadlift sonrasında bel ağrısıyla karşılaşanınız var mı;? eğer varsa ne sürede geçtiği konusunda bilgi verebilir mi?
     
  2. GencGrafiker
    Offline

    GencGrafiker Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.002
    Beğenileri:
    1.135
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    Kocaeli
    Bir iki hafta belini zorlamamaya özen göster. Ağrı geçtikten sonrada bir süre ters mekik ile belini kuvvetlendir, daha sonra deadlifte geçersin.
    Büyük ihtimal hareketi yanlış yaptığındandır. Doğru şekilde yapılan deadliftte sakatlanmak çok zordur. İnşallah ciddi bir problem yoktur.
     
  3. FiestaCondom
    Offline

    FiestaCondom Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    227
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    ankara
    ilk yapmaya başladıgımda 2 hafta kadar benimde agrıdı arka bacak ve bel kısmı sonra düzeldi hic bi agrı yok hareketi dogu yaptıgındanda emin ol bide
     
  4. themertyildiz
    Offline

    themertyildiz Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2011
    Mesajlar:
    410
    Beğenileri:
    952
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Bursa
    Merkez bölgen zayıfsa deadlift yaparken ağrı hissetmen gayet doğal.Merkez bölgeni güçlendirmek için Plank+Side Plank+Crunch gibi hareketlere ağırlık ver.

    Deadlift hareketini iyice araştır hareketi nizami yaptığından emin ol.

    Kaldıramayacağın ağırlığa da gaza gelip yüklenme hafiften al önce ve ısınmayı es geçme.

    Ağrın için de kas gevşetici jel/krem sürebilirsin.Aşırı ağrıyorsa da bi doktora görün.
     

Sayfayı Paylaş