dayanıklılık geliştirme

Konusu 'CrossFit ve Dayanıklılık Sporları' forumundadır ve Y4RGIC tarafından 30 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Y4RGIC
    Offline

    Y4RGIC Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2013
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    böyle arada eğlencesine birbirimizi felan itiyoruzda yere daha sağlam basmak içib iyi güç almak dayanıklı olmak için ne yapmak lazım evde geliştirilirmi
     
  2. berkaykry
    Offline

    berkaykry Üye

    Katılım:
    8 Mart 2014
    Mesajlar:
    213
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Deadlift.
    Her türlü derde deva. Faydalarını say say bitiremezsin. Kanımca deadliftten sonra en fonksiyonel faydalar sağlayan hareket front squat tır. Sen ikisinide yap , kilolar böyle bi 80 i falan geçince zaten ayakların yürürken bile yere kök salmış gibi basar , hissedersin.
     
  3. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Baskalarini daha Saglam itebilmek icinmi tüm bu caba?
     
    batuhancaa, Tevfik Erzon, Neoactrain ve diğer 2 kişi bunu beğendi.
  4. Tevfik Erzon
    Offline

    Tevfik Erzon Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2013
    Mesajlar:
    804
    Beğenileri:
    694
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    HomeGym
    Abi haklısın, ama onun kadar zevklisi de yok. Türk gencinin vazgeçilmez eğlencesidir.

    Valla bizde en az ayda bir işyerinde iş arkadaşlarımla ya da üniversiteden arkadaşlarımla ev ortamında güreşiriz, ofis ortamında en güzeli chuck taylor, ev ortamında yalınayak en güzeli. Çoklu güreşlerde ( 4-5 kişinin amaçsızça birbirine daldığı ve hedefteki adamın sürekli değiştiği tam karambolde) havadayken bacak kilitleri ve çekiş-itişler için squat çok faydalı. berkaykry'nin dediği gibi deadliftte aynı şekilde işe yarar.

    Yine lat ve row genel kanat ve bel gücü için ideal, zira o tip güreşlerde ayağı yerden kesme çok önemli, en son olarak ta ön kol kası çok önemli, ben bodyde çok ön kol ve supinator çalışırım, kaptım mı bileği güreşçi falan değilse açamaz kimse elimi :)

    Valla canım çekti ha :) :) :)
     
    Bekci bunu beğendi.
  5. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Ha ha ha iiymiş;)o_O:):confused::cool::):)
     
    Tevfik Erzon bunu beğendi.
  6. Savino89
    Offline

    Savino89 Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2014
    Mesajlar:
    527
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    ön kol hee iyimiş bir bilek güreşi atalım senle ''işyerinde güreş'' :D

    soruna gelicek olursak dostum arkadşlarında dediği gibi bacak kası önemli ama bir o kadarda kol ve sırt bizdede bazen oluyor okulda rakibin boynunu sağ kolumun arasına aldımmı kurtuluşu yok o benim boynumu sıkmayı bırak yeter diyor direk :D
     
  7. Tevfik Erzon
    Offline

    Tevfik Erzon Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2013
    Mesajlar:
    804
    Beğenileri:
    694
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    HomeGym
    Valla eğlence tipi güreşte biz onu hiç kullanmadık, o daha çok mma/tapout tarzına giriyor. Neticede choke ile karşı tarafın nefesini kesme hoş birşey değil, yorulup nefes nefese kalması daha iyi. Öte yandan benim tayfam spora uzak tipler ne kadar sakatlanmaların önüne geçersek o kadar uzun güreşiriz :D
     
    Savino89 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş