Danny Boy Antrenman Anlatımları (HD)

Konusu 'Üye Videoları' forumundadır ve Danny Boy tarafından 29 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 57 üye.
  1. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    Bu başlık altında antrenman anlatım videolarımı paylaşıcam sizlerle

    ilk etapta heavy duty sisteminde her egzersiz için tek bir video çekicez ve buraya yüklicez :)

    yorumlarınızı bu başlık altında yapmayın lütfen soruları yorumları bu başlığa yapalım : http://www.bodyforumtr.com/vbforum/danny-boy-heavy-duty-anlat-t52931.html?p=532552#post532552

    bu başlık sadece videoları içersin lütfen :)

    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=2G41H8IMQ1o[/YOUTUBE]
     
    1BvS9, JackTyler, dishiwelet ve diğer 68 kişi bunu beğendi.
  2. pozitronn
    Offline

    pozitronn Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2011
    Mesajlar:
    712
    Beğenileri:
    1.788
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    inşaat mühendisi
    Yer:
    Adana
    Danny yorum ve soruları bu başlığa almak istemiyorsan , modlardan rica ettiğin takdirde başlığı kilitlerler.

    İlk videoya nazaran daha profesyonelce olmuş.Bu arada beni de özendirdin heavy duty olayına ;)
     
    Azi, albatros46, VücutcuÇocuk ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  3. halterman
    Offline

    halterman Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2012
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    105
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    body
    ben mesela sadece kaldırabileceğim bir ağırlıkla calısıyorum beni zorlayan sabit agırlıkla calısmak iyimi sizce?
     
    Danny Boy ve VücutcuÇocuk bunu beğendi.
  4. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    bişey sorcam okunmuyormu yazdıklarım en üstteki mesajda

    yorum diğer başlığa diye yazıyorum hala yorum buraya geliyor

    neyse tamam modlara da mesaj attım ama ilgilenen olmadı o zaman yoruma devam burda

    ama sonra videolar çoğalınca videoları bulamayan olursa ve o videolar hakkında soru gelirse cavaplamıcam kesinlikle
     
  5. stinq89
    Offline

    stinq89 Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2011
    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    82
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Konya
    okumak için çok dikkatli bakmak lazım hocam kırmızı ve biraz silik gibi çıkmış o yüzden
     
    VücutcuÇocuk ve Danny Boy bunu beğendi.
  6. vücutcuu
    Offline

    vücutcuu Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    962
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Trabzon
    hahaha danny boy sen iyisi bu konuyu yoruma kapalı yap o zaman video ekleyebiliyorsun dimi? millet duramıyor cevap yazıyor kilitlemen lazım. :)
     
    VücutcuÇocuk ve Danny Boy bunu beğendi.
  7. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    hayır değil

    çünkü kaslar artan stres karşısında gelişir yanı yapman gereken şey kasları sureklı zorlaman

    yanı bununda değişik yolları var

    -negatifte yavaş yapmak
    -tepe noktasında o kası kasmak
    -çok fazla ağırlık kullanmak

    gıbı


    neyse ya :)

    kızmam da saçma benim :)

    videoları buraya yüklemeye devam edicem ve ehr video yüklediğimde youtube playlıist linki vercem ki eskilere bakmak isteyener bakabılsın :)

    yıne cozumu ben buldum :)

    http://www.youtube.com/playlist?list=PL889FB66F7099359F&feature=view_all
     
    Azi, HUMOR, VücutcuÇocuk ve diğer 3 kişi bunu beğendi.
  8. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.497
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    az önce pm attım Danny Boy..aynı gün içinde cevap yazıldı yani..daha sabırlı olmalısınız mod.lardan dönüş konusunda..
     
    efekan, VücutcuÇocuk ve Danny Boy bunu beğendi.
  9. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    @diez kusura bakmayın :)

    ----------

    arkadaşlar bugunkü videomuz bu gece yüklenmiş olucak saat 7 gibi salona gidiyoruz çünkü :)

    bugün egzersiz olarak ise Cable Chin-up yapıcaz yani klasik bir makine egzersizi :)
     
    efekan, Azi, VücutcuÇocuk ve diğer 3 kişi bunu beğendi.
  10. vücutcuu
    Offline

    vücutcuu Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    962
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Trabzon
    chin up kablo ile nasıl oluyor abi?
     
    VücutcuÇocuk bunu beğendi.
  11. fsmy
    Offline

    fsmy Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2010
    Mesajlar:
    307
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    danny bu video daha güzel ve anlaşılır olmuş,eline sağlık.
     
    VücutcuÇocuk ve Danny Boy bunu beğendi.
  12. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    şöle bir şey :) hani bu barfiks benzeri olan makıne var ya bılırsın :) pulldown ondan tersten ve dar tutucaz :)

    yanı dar barfıksın mekınesı gıbı :)

    akşama izliceksin zaten :)
     
    GencGrafiker, HUMOR, VücutcuÇocuk ve diğer 4 kişi bunu beğendi.
  13. khephnes
    Offline

    khephnes Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2012
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenileri:
    2.624
    Ödül Puanları:
    123
    abi arayan videoları nasıl bulacak yahu? çünkü bu konu muhtemelen sayfalar sürüsü olacak. keşke sohbet diğer başlık altında dönseydi.

    çekilecek olan diğer videoların başlığın ilk postuna eklenme ihtimal yok mu acaba?
     
    VücutcuÇocuk bunu beğendi.
  14. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    her video yüklediğimde youtube playlist linkini de vericem

    arayanlar bu linke tıklayarak tüm videolara sırayla ulaşabilcek :)

    şu anki link bu bu link hergün 1 video eklenerek güncellencek : http://www.youtube.com/playlist?list=PL889FB66F7099359F
     
    onurr_535, Azi, VücutcuÇocuk ve diğer 2 kişi bunu beğendi.
  15. vücutcuu
    Offline

    vücutcuu Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    962
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Trabzon
    avatarında ki egzersiz sanırım cable chin up :)
     
    Azi, onurr_535, VücutcuÇocuk ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  16. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    aynen öle güne uygun olsun diye koydum :D
     
    Azi, VücutcuÇocuk ve vücutcuu bunu beğendi.
  17. vücutcuu
    Offline

    vücutcuu Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    962
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Trabzon
    tam olarak nereye vuruyor bu hareket kanatlara mı?
     
    VücutcuÇocuk bunu beğendi.
  18. fitnessist
    Offline

    fitnessist Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    321
    Beğenileri:
    431
    Ödül Puanları:
    0
    aa marmara forum pure. hangi, saatlerde çalışıyosunuz idman yapalım gençler :D gerçi benim fitness egzersizlerim kesmez sizi :)
     
    VücutcuÇocuk bunu beğendi.
  19. Dynamo
    Offline

    Dynamo Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1.135
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    Danny Boy trump towersda ki şubesine gidiyordu galiba. Yeni videoları bekliyoruz :)
     
    Azi, VücutcuÇocuk ve Danny Boy bunu beğendi.
  20. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.497
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşlar bundan sonra offtopic ve boş mesajlar yazmayalım ve başlığı kirletmeyelim lütfen..
     
    Danny Boy, Azi, VücutcuÇocuk ve diğer 2 kişi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş