damarlanma sorunu

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve ilbilge_11 tarafından 26 Ekim 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. ilbilge_11
    Offline

    ilbilge_11 Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2009
    Mesajlar:
    208
    Beğenileri:
    36
    Ödül Puanları:
    38
    arkadaşlar bir yıla yakın süredir vg yapıyorum geçmişimdede taekwondo yaptım ve kısmen vg şimdi daha bilinçli çalışıyorum ve vücudumda gelişme var ancak bu önkolda neden damarlar belli olmuyor yani daha şık bir vücut için bence gerekli
     
  2. okaaan
    Offline

    okaaan Yeni Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    420
    Ödül Puanları:
    0
    Yağ oranıyla ilgili olabilir mi?
     
  3. safeo
    Offline

    safeo Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    209
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kocaeli
    yağlanmayla alakalı sanırım bende biceps in üzerinde uzanan damarı istiyorum ama cıkmıyo cıkmıyo cıkmıyo nox aldım. Alt kısımdaki damarlarda belirginleşme başladı özellikle biceps yada triceps calısırken. Diyet döneminde cıkıcagını ümit ediyorum :)
     
  4. skilful
    Offline

    skilful Yeni Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    469
    Beğenileri:
    158
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    çok şükür öyle bir sorunum yok hatta çalıştığımda tüm damarlarımın nereye bağlandığını falan görebılırsınız o derece:) bunun nedenı yağ oranımın çok az olması.
    senin yağ oranın ne kadar olduğunu bilmiyorum ama heralde biraz fazla definasyon döneminde iyice belirginleşir merak etme ama bu bide genetiklede ilgili.
     
  5. safeo
    Offline

    safeo Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    209
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kocaeli
    aynen bu ara fazlalastı ramazandan önce 76 kiloya kadar düşmüştüm diyetimin son hali ramazan fln filan derken ibre 88 e geldi :D
     
  6. smltncr
    Offline

    smltncr Yeni Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2008
    Mesajlar:
    575
    Beğenileri:
    214
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Denizli
    Damar kas ile yağ arasında bulunur.Yağ oronanını azaltırsan damarlarda ortaya çıkar.
     
  7. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş