Daha Fazla Ağırlık Kaldırmak İçin

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve denizxz_e tarafından 24 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. denizxz_e
    Offline

    denizxz_e Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Missouri Üniversitesi’nde yapılan bir araştırmaya göre, bunun en iyi yolu 1950’li yıllardan kalan bir antrenman metodundan geçiyor. İnanmıyorsanız, en fazla altı tekrar kaldırabileceğiniz bir ağırlık belirleyin. Bu sizin temel ağırlığınız olsun. Daha sonra aralarda üç dakika dinlenerek bu dört setlik antrenmanı yapın.

    Set 1 Temel ağırlığınızın yarısıyla 10 tekrar
    Set 2 Temel ağırlığınızın yüzde 75’iyle altı tekrar
    Set 3 Temel ağırlığınızla yapabildiğiniz kadar tekrar
    Set 4 Üçüncü sette 5-7 tekrar arası yapabildiyseniz, bir set daha maksimum tekrar yapın. Eğer bu aralıktan daha az ya da daha fazla tekrar yaptıysanız, ağırlığı artırmak veya azaltmak için yandaki tablodan faydalanın. Bir sonraki antrenmanınızda bu belirlediğiniz ağırlığı temel olarak alın ve çalışmayı tekrarlayın.
    Tamamlanan Tekrar Sayısı - Başlangıç ağırlığı üzerinden kiloda yapacağınız değişiklik
    0–2 tekrar – %5–10 düşürün
    3–4 tekrar – %5 düşürün
    8–12 tekrar – %5–10 artırın

    alıntı (mens)
     
  2. OkuyomBenYaa
    Offline

    OkuyomBenYaa Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2010
    Mesajlar:
    355
    Beğenileri:
    178
    Ödül Puanları:
    0
    Ben bu sistemi denedim 5-6 ay, ağırlıklar artıyor da hacim için fazla ümitlenmeyin :D Güç için ideal
     
    denizxz_e bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş