dağcılık için bodybuilding

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve hinterstoisser tarafından 19 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. hinterstoisser
    Offline

    hinterstoisser Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar ben de 2 yıldır dağcılık yapıyorum. bu sene kaya tırmanışlarına başladım. öncesinde yaptığım kış tırmanışlarında yürüyüşte ve teknik tırmanışlarda çok zorlanmazken kaya tırmanışında kollarımın yetersiz kaldığını fark ettim. kollarımı güçlendirmek istiyorum. yalnız bunu yaparken çok fazla kilo almadan yapabilir miyim?
    güç kazanmak için çok tekrar vs şeyler okudum forumda. ne yapmalıyım bir program önerir misiniz. ayrıca ağır çantaları sırtlıyoruz. bütün vücudu geliştirecek hareketler hakkında da bilgi verirseniz sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.
     
  2. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.310
    Beğenileri:
    2.751
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    bence hacimlenmek ve sürekli body çalışmak dağcılık için sıkıntılı olabilir
    çünkü sürekli kasların yorgun oluyor ve çok hacim hareket kabiliyetini sınırlayabilir
    dağcılıkta riskli bir spor
    o yüzden hacim amaçlı değilde daha çok dayanıklılık ve güce yönelik çalışmayı bi araştır
    birde tırmanmadan bikaç gün önce ağırlık vs çalışmaki kasların dinlensin
     
  3. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.422
    Beğenileri:
    1.574
    Ödül Puanları:
    123
  4. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Dağcılıkla uğraşan bir akrabamla aramızda dialog geçmişti.Dağcılıkla ilgili ona barfiks önermişler.Herhalde yükseğe çıkmak mantığından geliyor dicem ama mantık veremedim ama tepelere çıkarken sırt kasları çok yoruluyorda olabilir ondanda olabilir.
     
  5. hinterstoisser
    Offline

    hinterstoisser Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    güzel dedin de 35 cm kollarla hacime gerek yok vs de diyemem heralde :) bir de benim yağlanma gibi problemim var. acaba hacime yönelik bir çalışmayla beraber kardiyo yapsam gelişebilir miyim?

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 12:39 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 12:32 ----------

    teşekkürler. ben zaten ilk ve son hareketi bilmeden yapıyordum iyi oldu :)
     

Sayfayı Paylaş