düzgün kızlar varmıdır?

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve onur04 tarafından 13 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 19 üye.
  1. onur04
    Offline

    onur04 Üye

    Katılım:
    31 Mart 2014
    Mesajlar:
    279
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    selam arkadaşlar.bir süredir bu konuyu düşünüyorum,paraya ve çeneye önem vermeyen,tek derdi sağda solda oturup yer bildirimi yapmak olmayan kızlar varmı?şanssızlığımdan mıdır nedir böyle tipler hep beni buluyor.böyle havalı ve kibirli tipler..kısacası,mantıklı,adamakıllı seven temiz kalpli kızlar varmı,sayılarımı çok az...
     
    svmszcck bunu beğendi.
  2. TycoLoN
    Offline

    TycoLoN Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2013
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence sayıları baya bir azalmış durumda çünkü bana da denk gelmek nasip olmadı
     
    onur04 bunu beğendi.
  3. redpack
    Offline

    redpack Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    744
    Beğenileri:
    428
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    sporcu
    Yer:
    istanbul
    vardır da bulunması samanlıkta iğne aramaya benzer :D
     
    mustafa088 bunu beğendi.
  4. Ryz
    Offline

    Ryz Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2014
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    duzgun insan kalmadi kiz diye genellememek lazim.

    özellikle böyle bi erkek nesli olduktan karsidakilerini ayiplamamak lazim bi erkek olarak ben boyle dusunuyorum

    GSmart Maya M1 v2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    G O M J ve atomkarınca01 bunu beğendi.
  5. onur04
    Offline

    onur04 Üye

    Katılım:
    31 Mart 2014
    Mesajlar:
    279
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    erkeklerin böyle olmasının nedenini kızlara bağlıyorum aslında.mesela hemcinslerimizin kızlara aşırı ilgisi,her dediğini yapmaları onların burnunu baya kaldırıyor.sonrada bu durumdan tüm erkekler etkileniyor.böyle bir döngü söz konusu.
     
    svmszcck bunu beğendi.
  6. ugrkrms
    Offline

    ugrkrms Üye

    Katılım:
    12 Mart 2014
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Saydıgın özellikler sadece sevdiğin kızda olur :D ne kusuru olursa olsun seviyosan bu özellikler onda olmasa bile sen hep var gözüyle bakarsin melek gibi gorursün :D


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
    G O M J bunu beğendi.
  7. HergeleSefa
    Offline

    HergeleSefa Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2013
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Adana
    Valla biz kusurlarını göz önüne aldık sevdik, (hala seviyorum o ayrı mesele) gene ayrıldı hocam yine mi bizde sorun var? :D
     
    Ege Onat Doğuşlu bunu beğendi.
  8. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Alelalde bi yerde bi kızla göz göze bile gelsem sadece aklıma bu soru geliyor hep , ulan buda diğerleri gibi midir acaba:D
     
    DarkGuardian ve redpack bunu beğendi.
  9. redpack
    Offline

    redpack Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    744
    Beğenileri:
    428
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    sporcu
    Yer:
    istanbul
    acaba bu da verirmi :D:D:D:D:D:D:D:
     
    Tevfik, Ege Onat Doğuşlu ve torifonta bunu beğendi.
  10. ugrkrms
    Offline

    ugrkrms Üye

    Katılım:
    12 Mart 2014
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Valla sevdiğim bi laf vardir , her kıza o gözle bakarsan senin kızada o gözle bakarlar , aslan bile avına göre plan yapar , biz herkesi ayni gorerek bi yere varamayiz :D 4 yıllık iliskim vardi boktan sebepten bitti kız terketmisti , 1 yıl kendime gelemedim , biten ateşi körüklesen nolur zamaninda besleyememissin , bir kere bittiyse olay kopar , acının en büyüğünü yasadigin iliskiden hayir bekleme :) o yüzden kardeşim boşver. Kusurlariyla kabul ettigin halde bitirdiyse birak gitsin. (Demesi kolay dedigini işitiyorum :) )


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
    Ege Onat Doğuşlu bunu beğendi.
  11. mustafa088
    Offline

    mustafa088 Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    199
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Cem yılmaz: Merak etme 70 yaşındaki adama'da soruyoruz ya geldik gidiyoruz şu karıları anlayamadık.
     
    ugrkrms bunu beğendi.
  12. redpack
    Offline

    redpack Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    744
    Beğenileri:
    428
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    sporcu
    Yer:
    istanbul
    kısaca beyler ilişkiye ciddi gözle bakılır ise sonu husran olur eğlenmenize bakın en azından tek taraflı husran olur oda sız olmazsınız :D şimdi ya ciddi bir ilişki olmıyacağını vs vs nerden biliorsun yada bilemezsin gibi sözler duyar gibiyim ancak su varki o kadar sanslı olsaydık sanırım bunu burda tartısıor olmazdık :D gol atmak için fırsatın var ise pas verme derler senin yerine baskası atabilir :D
     
    legola21 ve ugrkrms bunu beğendi.
  13. Code
    Offline

    Code Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2014
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    bende anlayamadım böyle kızları böyle yapınca ne kazanıyorlar anlamadım.burunları ve başka tarafları havada sinir oluyorum böyle arkadaşlarım var bazen iyiler ama geneline baktığında sanki dünyada başka kız kalmamış da biz onlara mecburmuşuz gibi bir tripleri var beni öldürüyorlar valla...
     
    torifonta ve onur04 bunu beğendi.
  14. redpack
    Offline

    redpack Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    744
    Beğenileri:
    428
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    sporcu
    Yer:
    istanbul
    şimdi şöle bişi var biri olmazsa diğeri olur mantığı nasılsa peşinde olan çoktur gibi bir düşünce yapısı 2 kızla çıkarken biriyle tartısırsan nolur dersin ki salla gitsin nasılsa diğeri var gibi gibi yani bişi kazanmaya gerek yok çünki zaten bişi kaybetmiosun sadece yer deiştirio isimler
     
  15. HergeleSefa
    Offline

    HergeleSefa Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2013
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Adana
    Hocam merak ettim ilişkin neden bitti? Hemen hemen 4 yıllık benimde ilişkim bitmişti.
     
  16. ugrkrms
    Offline

    ugrkrms Üye

    Katılım:
    12 Mart 2014
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Bu cevabi inanirmisin ben bile bilmiyorum. Sevmiyorum yabanci gibi görüyorum artik dediği günden beri arayip sormuslugum yok :)


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  17. HergeleSefa
    Offline

    HergeleSefa Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2013
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Adana
    Ben kızın arkadaşlarına küfür ettiğim için ayrıldı. Arkadaşları daha değerliymiş :)
     
    onur04 bunu beğendi.
  18. ugrkrms
    Offline

    ugrkrms Üye

    Katılım:
    12 Mart 2014
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Hocam seninkisi fenomen bir olaymis valla :))))


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
    HergeleSefa bunu beğendi.
  19. HergeleSefa
    Offline

    HergeleSefa Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2013
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Adana
    Olacağı varmış olmuş, boşverelim :)
     
  20. Buchdich
    Offline

    Buchdich Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Yok

    GT-I9300 cihazımdan gönderildi
     
    onur04 ve taners bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş