Düzgün beslenemiyorum

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve eleroza tarafından 27 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. eleroza
    Offline

    eleroza Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    2 aydır body yapıyorum ama dengesiz besleniyorum yardım edermisiniz nasıl bir beslenme programı yapmam lazım ayrıca yağ oranımı düşürmek istiyorum 185 cm boy 85 kiloyum
     
  2. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.422
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    neler yediğini yaz ki, ona göre nerde eksiklik varsa , ortaya çıkar zaten. şimdi sen nasıl besleneyim diye ortaya bir soru atarsan,
    "sabah 250 gram protein tozu, öğlen 300 gram protein tozu, akşam 500 gram protein tozu, yatarken komple kutuyu bitir" gibi bir cevap gelir,olmaz o zaman.
     
  3. eleroza
    Offline

    eleroza Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    sabah 4 yumurta
    --- Mesaj birleştirildi, 27 Aralık 2014 ---
    6 yemek kaşığı lor 1 bardak süt 5 zeytin. öğlen biraz karbonhidrat yine protein antremandan sonra 200 gram tavuk biraz karbonhidrat yoğurt biraz sebze bu şekilde
     
  4. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.422
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    sabah 7 den gece yatıncaya kadar ne yiyorsan yaz. belki de çok güzel besleniyorsundur. bak mesela sabah kahvaltısı 4 yumurta iyi.
     
  5. eleroza
    Offline

    eleroza Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    --- Mesaj birleştirildi, 27 Aralık 2014 ---
    benim asıl sorunum saat 2 de yaptığım antremandan önce ve sonra neler yemem gerektiğini ve gece yatmadan önce beslenmeliyim onu bilmiyorum
     

Sayfayı Paylaş