Düzensiz program (yardım)

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve uuruzm tarafından 22 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. uuruzm
    Offline

    uuruzm Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar iyi günler;
    Güneydoğuda askeri personelim, çalışma düzenimiz sıkıntılı olduğu için ve ekstra görevler yüzünden daha önce paylaşılan çalışma ve beslenme programların bana uygun olmadığını düşünüyorum.
    Vücudumu şekle sokmak istiyorum bu yüzden sizden ricam belli günleri olmayan bir çalışma programı ve besin takviyeleriyle desteklenmiş beslenme programını benimle paylaşmanız...
     
  2. kimyamuh
    Offline

    kimyamuh Üye

    Katılım:
    3 Mart 2016
    Mesajlar:
    101
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    öncelikle hayırlı görevler kardeşim , Allah çalışma kolaylığı versin.Tavsiyem şudur: vücudu belli bölümlere ayırıp yapılan programlar sana göre değil. bir kere düzen kaçtığı zaman gider öyle o. onun için tüm vücut antrenmanları yapmanı tavsiye ederim.Gün fark etmeksizin haftada 2-3 defa yapabilirsin onları.fakat üst üste iki gün yapma. beslenme konusunda ise ek takviyelere gerçekten gerek yok. düzenli bir spor hayatın olsa belki kullanılabilir ama şu aşamada gereksiz olur. sana tavsiyem kalori sayma işini yapman. gerçekten çok kolay birşey. fit 365 diye bir uygulama var. oraya gir. hedefini seç. o sana günlük ne kadar kalori alman gerektiğini söylüyor. yemeği yedikçe programdan yediğin şeyi ekliyorsun. sonuçta gün sonunda toplam kaç kalori aldığını , hangi besin gruplarından ne kadar aldığını ve hedefin doğrultusunda o gün içinde fazla ya da az yediğini söylüyor.
    günlük protein alımın yetersiz ise protein tozu kullanılabilir. ama inan bana gerek yok. onun dışında zorlu güneydoğu koşulları için balık yağı , omega 3-6 ve zma desteği alabilirsin.bunlar daha rahat uyuyup , gereksiz yağlarından kurtulman için yardımcı olabilir ve son olarak su. su çok önemli. kilo almak ya da vermek olsun ikisi içinde vazgeçilmez bir olay. minimum 3 lt su içmelisin. hatta dışarıda olduğun günlerde daha fazla içmelisin.

    tüm vücut antrenman programlarını forumda aratabilirsin. fazlasıyla bilgi var. iyi günler dilerim.
     
    uuruzm bunu beğendi.
  3. uuruzm
    Offline

    uuruzm Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Eyvallah kardeşim
     

Sayfayı Paylaş