Düzenli Beslenme Listesini Nasıl Hazırlamalıyım

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve RezilHayat tarafından 21 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. RezilHayat
    Offline

    RezilHayat Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba Arkadaşlar ben 1 yıl vücut geliştirmeyle uğraştım ama okul sebeplerinden bıraktım ve bu yaz yeniden başladım 1 ayda oldu kilom 78 boy 1.82 kilo oranım bana göre güzel gibi değilsede nasıl bir beslenme programı izlemeliyim nelere ağırlık vermeliyim Yardımlarınızı bekliyorum
     
  2. escapist92
    Offline

    escapist92 Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2012
    Mesajlar:
    330
    Beğenileri:
    96
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    diş hekimi
    Yer:
    izmir
    gün içinde yeterli protein aldığından emin olmalısın.kahvaltıda proteine ağırlık ver.antrenman önecsi ve sonrası yeteri kadar karbo ve protein almalısın, kalori açığı oluşturmamalısın, harcadığından 200-300kalori fazla almalısın ki gelişim gösterebil.basit karbo almamaya çalış.haftada 2gün kardio yap ki yağlanmanın önüne geç.
     
    RezilHayat bunu beğendi.
  3. RezilHayat
    Offline

    RezilHayat Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    teşekkürler
     
  4. ÜMDDMÜ
    Offline

    ÜMDDMÜ Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    BEAST
    Yer:
    GYM
    yemek konusunda yanlış yapamazsın, eğer fast foodla beslenmiyorsan, kendi yemeğini kendin yapmaya çalışacaksın iyi yada kötü. Biraz araştır, coğu konuda beslenme programları geçiyor ila sana göre bitane vardır. Diyorsanki yok, yardımcı oluruz
     

Sayfayı Paylaş