Düşük Karbonhidrat diyeti ve Hardline Cla kullanımına ek olarak spor hk. merak ettiklerim.

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Cem34 tarafından 17 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Cem34
    Offline

    Cem34 Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar,

    Açıkcası sitede bulduğum bazı konular eskiydi ve şuan kafamda ki soruların cevabını vermiyordu, bende yeni bir başlık açmaya karar verdim.

    Başlıkta belirttiğim gibi düşük karbonhidrat diyetine başladım, bugün 6.gün olacak, geçen gün hardline cla siparişi verdim diyetime katkısı olsun diye, gün içerisinde elime ulaştı ama bilgili birilerinden tam olarak fikir almadan kullanmak istemedim,

    Benim şuan en büyük derdim sarkma olması göbeğim ve göğüslerim t-shirt giydiğimde kendimi kötü hissettirecek kadar sarktı ben bu 6 günde yağdan çok et kaybettim gibi hissediyorum, bilmiyorum doğru telaffuz edebildim mi, her neyse asıl konuya geleyim.
    Sabah kahvaltısı:
    2 Haşlama yumurta 30 40 gr kaşar peyniri ve salata( yarım domates yarım salatalık) ekmek yok.
    Öğle 200 gr kadar tavuk ve salata ( yarım domates yarım salatalık)
    akşam bazen 150 gr kırmızı et bazen 200 gr tavuk ve yanında aynı salata, yine ekmek yok.
    Ve günde toplam 100-150 gr çiğ badem ve ya fındık
    tecrübeli arkadaşlar ve hocalarım menüm gördüğünüz gibidir, işimi bilgisayar başında yaptığım için genelde evdeyim pek hareketli geçmiyor günlük hayatım,
    Asıl merak ettiğim bu hardline cla yı takviye niyetli aldım ama nasıl kullanmalıyım yemeklerden 30 dk önce alacağım fakat günün hangi saatleri spora gitmem doğru olur? ve nasıl bir spor programı uygulamalıyım ? bende ki kas miktarının pek iyi olduğunu düşünmüyorum ama yağ oranı baya yüksek bu yağları olan kaslara zarar vermeden nasıl yok edebilirim ve ya en az zararla nasıl yok edebilirim? Laktat çalışması diye bir çalışma duydum çok fazla insan öneriyor ama bu çalışma tam olarak bana uygun olur mu? Sizin önerilerinizi çok merak ediyorum,

    Herşey için şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum, iyi çalışmalar diliyorum.
     
  2. UfkKcn
    Offline

    UfkKcn Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2015
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar
    Cla kullanımında herhangi bir sorun olmaz kutu üzerindeki kullanım önerisine göre kullanabilirsin.
    Ancak diyetin yetersiz böyle beslenmeye ve üstüne spor yapmaya devam edersen en başta hızlı kilo verirsin ama sonra bir anda durur ve vücudun kendini korumaya alır.(tabi bu kişiden kişiye farklılık gösterebilir)
    Ve yine bu beslenme biçimi ile hızlı bir şekilde kilo verirsen toparlanması çok zor sarkmalar olabilir.
    Forumdaki beslenme bölümünü okuyarak kendine günlük 1500 kalori civarına gelecek bir diyet programı oluşturmalısın (boy kilo yazmamışsın ortalama diye düşünüyorum) yaktığın kaloriye bağlı olarak ayda 3kg gibi verebilirsin ve bu ağırlıklı yağ olur..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Cem34 bunu beğendi.
  3. Cem34
    Offline

    Cem34 Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu beslenme programını internette bir sitede okumuştum, günlük alınması gereken karbonhidrat 50 gr olacak ve 50 yi aşmayacak şeklindeydi, ve bu program daha çok hareketsiz kalan insanlar için hazırlanmıştı özellikle belirtmişti burasını :)
    valla hocam açık konuşayım çok bi bilgim yok yağlardan biraz da olsa kurtulmak istiyorum, şuan kilo verdiğimi hissediyorum yalnız yağ kilosu vermediğime eminim çünkü günden güne zayıfladığımı hissettikçe göbekte ki ve yanlardaki yağlar daha çok elime geliyor,
     
  4. UfkKcn
    Offline

    UfkKcn Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2015
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    İnternetten bulduğun diyet programları ile malesef sağlıklı kilo vermezsin tartıya çıktığında daha hafif çıktığın her kilo verme deneyimi sağlıklı bir zayıflama şekli değildir

    Ben 110 kilodan 74 kiloya düştüm
    Öncesinde çok saçma diyetler yaptım sarkmanın kralı nedir ben bilirim :)
    Şimdi sen öncelikle günlük kalori ihtiyacını belirleyeceksin. Sonrasında forumdaki beslenme programına bakarak dengeli bir beslenme programı pluşturacaksın sonuçta vücudunu en iyi sen tanırsın.
    Bu beslenme programı dengeli olmak zorunda yani ihtiyacın olan karbpnhidratı proteini yağı ve şekeri almalısın. Yediğin kaloriyi biraz azaltıp yaktığın kaloriyi arttırma yoluna git.
    Basit şekerlerden, glisemik indeksi yüksek karbonhidratlardan, bitkisel yağlardan ve margarinden uzak durmalısın.
    Sağlıklı yağlar, glisemik indeksi düşük karbonhidratlar,sağlıklı protein almalı ve egzersiz yapmalısın kimseden sana program yazmasını bekleme sağlıklı beslenerek haftada 500-700 gr arası vermeyi hedefle hem yavaş ve sağlıklı kilo verirsin hemde sarkmalar minimuma iner
    Bel çevresi ve göğüsteki yumuşama normaldir bende yaşadım çok takma sağlıklı beslen ağırlık çalış egzersiz yap yeter


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Cem34 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş