crunch hareketinin püf noktası?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Atlas89 tarafından 25 Şubat 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Atlas89
    Offline

    Atlas89 Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2013
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    crunch hareketini tam anlamıyla yapabildiğimi düşünmüyorum. programa göre 20 tekrardan 3 set yapmam gerekiyor ama ben karın kaslarımdaki güçsüzlük nedeniyle tam olarak hakkını veremiyorum. bu konuyla ilgili bazı videolar izledim ama yine de aklıma yatmadı. yerden kalkarken karın kaslarımdan mı yoksa boynumdan mı kuvvet aldığıma emin olamıyorum. bu hareketi yapmaya devam ettikçe daha fazla tekrar yapacak hale gelir miyim? gün aşırı çaşlışıyorum, daha sık çalışmam gerekir mi?
     
  2. Aranel
    Offline

    Aranel Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.009
    Beğenileri:
    611
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Crunch a ilk başladıgımda 24-25 tekrarda karın kaslarında yanma başlıyordu, şimdi bi 60 ı görmem lazım ki yanma olsun.
    Haftada 3 gün çalışman yeterli bence, birer gün dinlenme koyarak aralara.
    Şöyle ki, ellerini başının yanına koy(parmaklarını birleştirme yani arkada) ve kollarını tam olarak aç, kalkarken ellerinden kuvvet alma veya boynundan, yüzün yukarı bakmalı göbeğine değil. karın kaslarını kullanarak kaldırmaya çalış bedenini.
    Bol şans.
     
  3. Atlas89
    Offline

    Atlas89 Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2013
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    çok teşekkür ederim. dediklerini aynen yapmaya çalışırım.
     
  4. qwaxs
    Offline

    qwaxs Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2012
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Başlarda az yaparsın zamanla çoğalır. İlk başladığımda 30 da tıkanıyodum sonra 250 ye kadar çıktım can sıkıntısından bırakıyodum. Mekik sehpaları var bi süre sonra onlara geçmek gerekiyor etkili sonuç için. Yanlışım varsa hocalarım düzeltsin.
     
  5. Atlas89
    Offline

    Atlas89 Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2013
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    son antrenmanda tamamen tavana odaklandım, böyle yapınca boynumu kıvırmadan harekete devam edebildim. karın kaslarımdaki ağrıdan da anlaşılacağı üzere sanırım bu sefer hakkını verdim. mekik sehpasını birkaç hafta sonra denerim.
     

Sayfayı Paylaş