Creatine topaklanması..

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve ErhN61 tarafından 27 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. ErhN61
    Offline

    ErhN61 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2011
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    İstanbul
    Selam arkadaşlar,

    Ben 1 hafta önce gasparinin kreatini ni aldım. Ve biraz sıcak ortamda durduğu için topaklanma yaptı. Böyle birbirine yapıştı, katılaştı :/

    Acaba etkisini kaybetmiş midir? Çünkü şuan bu haldeyken içiyorum..
     
  2. ErhN61
    Offline

    ErhN61 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2011
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    İstanbul
    Yorum yaparsanız içim rahat edecek. Lütfen yorum..
     
  3. chelseagrin
    Offline

    chelseagrin Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    28
    bende aldim ve bendede ayni durum vardi acikcasi ben pek onemsemedim ama biri bilgilendirirse iyi olur
     
  4. Dexter_Morgan
    Offline

    Dexter_Morgan Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.224
    Beğenileri:
    663
    Ödül Puanları:
    123
    Nemden ve kötü saklama şartlarından dolayı topaklanmış olabilir. Benim tükettiğim kreatinler şeker gibi kıvama sahipti :) ama şuan tükettiğim whey nem tutmuş topaklanmış halde.. etkisini kaybettiğini sanmıyorum
     
    letsgoheat96 ve chelseagrin bunu beğendi.
  5. Duratec
    Offline

    Duratec Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2010
    Mesajlar:
    881
    Beğenileri:
    657
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    Ankara
    Bişey olmaz iç gitsin
     
    letsgoheat96 ve chelseagrin bunu beğendi.
  6. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Hafif nemlenmistir, sikinti olacagini zannetmiyorum.
     
  7. ErhN61
    Offline

    ErhN61 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2011
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    İstanbul

    Gitgide daha da katılaşıyor bu creatine :( Birbirine yapıştı. İnşallah etkisi değişmemiştir..
     
  8. Aramiss
    Offline

    Aramiss Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2011
    Mesajlar:
    192
    Beğenileri:
    177
    Ödül Puanları:
    53
    Aynı sorun bendede vardı.Benim creatine de gittikçe katılaştı attım en sonunda
     
  9. chelseagrin
    Offline

    chelseagrin Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    28
    forumda biri daha bu sorunu yasamisti hatta katilasmis kirarak hap gibi kullanmaya baslamis yinede etkisini gordugunu soyluyordu
     

Sayfayı Paylaş