Creatin ve Ishal

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Heroin Hero tarafından 24 Kasım 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Heroin Hero
    Offline

    Heroin Hero Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar bugün ilk defa dün aldığım ON Creatin Monohydrate'i bir çay kaşığı öleğinde (5g), antrenmandan 30 dakka sonra büyük bir bardak (300ml) elma suyuyla bir dakika karıştırarak aldım ve yarım saat geçmeden tuvaletin yolunu tuttum. Biraz araştırınca yabancı kaynaklarda bunun sıkça oluşan bir yan etki olduğunu ve bundan dolayı Creatini toz halinde değil de başka şekillerde almak gerektiğini okudum.

    Tek çözüm bu mu ? Ishal olup antrenman sonrası aldığım bütüs besinleri ve mineralleri kaybetmeden almanın başka yolu var mıdır ? veya ben alımda bir yanlışlık mı yaptım ?

    Yardımcı olursanız sevinirim
     
  2. novizenj
    Offline

    novizenj Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2008
    Mesajlar:
    444
    Beğenileri:
    378
    Ödül Puanları:
    73
    creatinle ilgisi olmayabilir.
     
  3. kratos1
    Offline

    kratos1 Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    440
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İstanbul
    Kreatinden olacağını sanmıyorum ama 1-2 defa daha denersen anlarsın farkı.

    Ayrıca öyle bi ishal olunca aldığın bütün besinleri mineralleri vs kaybetmezsin. Saçma olur dimi? Besin önce sindirilmeli vs öyle atılmalı. İshalde bolca su atarsın. Bide çay kaşığı 2-3 gram gelir. Tatlı kaşığı 5gram. (bkz:Avrupalılarda tea spoon)
     
  4. ajn16
    Offline

    ajn16 Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2013
    Mesajlar:
    540
    Beğenileri:
    229
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Kreatin bende de ishal yapıyor . Her aradan sonra tekrar başladığımmda %80 ishal oluyorum . Aynı problem abimde de var ( tüm vücut özelliklerimiz ve tepkilerimiz aynıdır zaten abimle )
     
  5. Burak Başaran
    Offline

    Burak Başaran Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2013
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Bilindik bir yan etkidir. Aslında Creatin dışkıyı katılaştırır ama kimi insanda da ishal yapabiliyor. Fazla zorlamayın derim. Yine de emin olmak için ishaliniz geçtiten bir iki gün sonra tekrar deneyin. Yine olursa kaderinize razı gelin, bu üründen vazgeçin.
     
  6. Verminaard
    Offline

    Verminaard Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2012
    Mesajlar:
    333
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Aynen bu urun bende de ishal yapiyordu. Kullandigim sure boyunca yapti maalesef.

    GT-I9001 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     

Sayfayı Paylaş