cok onemli üstadlar okuyun sizde yanlislari düzeltin

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve gokhanalpan tarafından 6 Ağustos 2006 başlatılmıştır.

  1. gokhanalpan
    Offline

    gokhanalpan Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2006
    Mesajlar:
    128
    Beğenileri:
    51
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle size zayıflamanın yolu

    ALINAN ENERJİ = HARCANAN ENERJİ VÜCUT SABİT KALIR

    HARCANAN ENERJİ kücüktür ALINAN ENERJİDEN = vücut kilo alır

    ALINAN Enerji kücüktür HARCANAN Enerjiden = vücut kilo verir

    normal bir insanın bazal metabolizma hızı göz önüne alındığında 1800 kalorilik bir oran çıkar yani kişi günde 2000 kalori aldığı takdirde kilo vermesi zor olacaktir.

    Enerji açığı vermek :

    gunluk 1500 kalori alan bir insan 500 kalori enerji açığı vermiş olur. buda vücudun geri kalan enerjiyi yağlardan tamamlaması anlamına gelir.

    Kardiyovascular calısmalar (Aerobic = Kosu,yürüyüş,bisiklet,kürekçekme)

    Kardiyak calısmalar demek havadaki oksijeni yakıt olarak kullanarak şiddeti düşük süresi uzun aktiviteler demektir. Vücut ilk 20 dakika karaciğerin ve kasların depolamıs oldugu glikojen depolarını kullanacaktır zaten ne zaman yağın yanmaya basladıgını fark edersiniz cunku ilk esnada yaptıgınız hareket daha hızlıyken örneğin koşarken birden bire tempoda bir azalma olur bu su kayıbı ve yedek enerji depolarının açılmasıyla beraber ( yagın yanmaya baslaması ) bu tarz bir yavaslamadan sonra yapılacak en güzel şey hızlı yürüyüş temposuna geçmektir..Önemli bir konu daha KAFEİN alımı örneğin sabah uyanınca bir bardak siyah kahve icersiniz ve aradan 20 dakika sonra aerobic calısmaya baslarsanız yağ yakımı yüzde 85-90 civarına ulaşacaktır yüzde 30 oranında hızlanmış bir metabolizma.

    Şimdi buradan çıkan sonuç şu

    Gunluk 1700 kalori seviyesinde enerji almalı ve her sabah en azından 30 dakika süren tempolu yürüyüş , kosu, bisiklete binmek gibi egzersizleri yapmalıyız kısa bir zamanda değil ama ayda 4 kg vermenizi sağlıyor glikojen depolarını tam anlamıyla dolu tutuılmadığından ötürü biraz kas kaybı gerçekleşebilir ama hafta da 3 gun hafif ağarlıklarla uzun süreli calısmak kas kaybını minimuma indirgeyecektir

    şimdiden kolay gelsin diyorum başarılı olmamak için iradesiz olmak gerek..

    önce erimek sonra gelişmek gerekir gunluk yağ alımınıda 20 gram ile sinirlamalısınız zaten yediğiniz yiyecekler yağ ihtiva eder

    BAŞARILI OLMAK İÇİN AZİM ETMEK VE CALIŞMAK GEREKİR ilaçlara, carnitine hidro sistrik e falan ihtiyacınız yok ihtiyacınız Azminiz ve başarma isteginiz olmali he birde yorulmaktan korkmamalı

    YORULUN AMACINIZ UĞRUNA YORULUN .. .) Arkadaşlar birde günün en önemli öğünü sbah kahvaltısıdır. KESİNLİKLE KAHVALTIYI ATLAMAYIN

    beyin glükozdan beslenir hemen hemen glükoz oranı sabah çok az oldugu icin sabah komplex ve basit karbonhidrat ağarlıklı bir kahvaltı sizin gün icinde mükemmel performans sağlamanıza yarayacaktır kahvaltı yapmayan insanlar depresyona bile girebilirler 750-1000 kalorilik bir kahvaltı derim ben

    30 GRAM PROTEİN VE 200 GRAM KARBO ALMALI SABAH ÖĞLEN BUNUN 4/1 İ AKSAM SADECE PROTEİN
     

Sayfayı Paylaş