cok güzel vücutu var...AMA ?

Konusu 'Uluslararası Vücut Geliştirme' forumundadır ve sivasli tarafından 16 Kasım 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 11 üye.
  1. sivasli
    Offline

    sivasli Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    253
    Ödül Puanları:
    73
    ama dan sonrasi ney merak ettiniz demi..amasi su sanki adam gay gibi.acayip vücut yapmis ama gay gibi pozlar vermis..ben bazilari cok abartili diye siteye koymadim.ama bunlardandan bile öyle görünüyor
    [​IMG]
    http://img363.images

    [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img517.imageshack.us/img517/6780/timliggins4ly7.jpg
    [​IMG]
     
    txen10 bunu beğendi.
  2. sivasli
    Offline

    sivasli Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    253
    Ödül Puanları:
    73
  3. shownodese
    Offline

    shownodese Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    966
    Beğenileri:
    251
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    gayrimenkul danışmanı
    Yer:
    kocaeli
    tangada deyil abi gstring bu ya resmen iğrenç blekleri biraz ince kalmış
     
  4. Jevric
    Offline

    Jevric Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    265
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    0
    Bu mesaj için sana teşekküğr etmiyeceğim :D(sivaslı)
     
  5. seductive
    Offline

    seductive Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    82
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Lefkosa - Kibris
    gecen yil fotografli bir haber vardi guney amerika ulkelerinin birinde gayler haklarini aramak icin protesto yuruyusu yapmisti. fotografta gercekten guzel vucutlu olanlar cogunluktaydi. ben ingilterede yasadigim bu surede, gittigim spor salonunda da vucudu guzel ama gay insanlar goruyorum.

    gerci guzel ama gay ne demek? bence burada biraz hatali bir yaklasim var. sonuc olarak herkesin kendi tercihi.

    bu arada dikkatinizi hic cekti mi bilmem ama bu forumda bile google reklamlari kisminda bir gay reklami gozume carpti kac sefer, sanirim bir gay arkadaslik sitesi reklami.

    gecmiste de gunumuzde de tartisilan bir konu bu. vucut gelistirme ve gaylik arasindaki iliski. bence tamamen anlamsiz. vucut gelistiren gayler var diye bu sporu yapanlarin gay oldugu cikarimi tamamen duz mantiktir.

    keza vucut gelistirmeyi erkek sporu olarak gorup, gayler yapmasin demenin de hicbir farki yoktur.

    goruntu guzel mi? bana sorarsaniz hayir. salonda boyle dolasmadigi surece benim icin bir problem yok.
     
    musclefan bunu beğendi.
  6. txen10
    Offline

    txen10 Yeni Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    0
    bu resimdeki şahsımuhtereme değil ama genel manada bakarsak evet bu spor biraz gay sporuda diyebilirz .yani şöyleki bir kadın için kriterler farklıdır yani senin gördün gibi görmez tamamen göbekli veye kelbiride cekici gelebilir ama bu sporla uğraşıyorsan ilaki etrafındakilerin vücutlarına bakıyorsundur, veya güzel vücut die yorumluyosundur,bu onla yatmak istediğin manasına gelmez ama hoşuna gidiyordur.yoksa normal clasik kilını tüyünü almayan göbeği şiş biadam ın bakıpta vay be negüzel diceğini sanmıyorum ilgilenmez bile.eğerki erkek vücudu yani kendi bedeninde dahil ilgini çekiyor onun güzeliğinin farkında isen buda gayliktir
     
  7. ibocu
    Offline

    ibocu Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    bence body building erkek sporudur.yani erkeklik kılla alakalı dleil örnek vermekgerekiyorsa televizyonlara bak ben hatta söyleyim güzel vücut insanna bakarız onu görerek gaza geliriz ondan bir şeyler kapmaya başlarız ayrıca en fazla testesteron bodycide vardır.
     
  8. nerfbod
    Offline

    nerfbod Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    izmir
    Evet bütün gayler fatih ürek ya da arto gibi değildir. Vücut geliştireni, kıllı göbeklisi, uzunu kısası, doktoru avukatı falan da oluyor. Aşalım artık bunları...
     
  9. sivasli
    Offline

    sivasli Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    253
    Ödül Puanları:
    73
    ben katilmiyorum yazdiklarina.gayligin keli vücutlusu killisi kilsizi olmaz,ayrica erkek vücudu kendi vücudunda dahil ilgini cekiyor onun güzelliginin farkinda isen buda gayliktir demisisn.bu bence cok cok dasha sacma..hangimiz bu sporu vücudmuz güzellessin güzel görünsün diye yapmiyoruz hangimiz günde en az 5-6 sefer aynanin karsisina gecip vücudumuza bakmiyoruz..bunlar yanlis seyler.benle vücutla killa sacla gay,lezbiyen veya su bu olunmaz.hersey kafada bitiyor,asalim bu tipe göre insanlara yardi yapmayi
     
  10. txen10
    Offline

    txen10 Yeni Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    0
    selam;ben cinsel tercih olarak bahsetmedim tabikide, ama güzel bir vücut karşı cinsi en fazlahadi diyelim %40 etkilese cinsel terciği kendi cinsi olan bi erkek %99 etkilnecketir gidip göbekli birinden etkilenmez yani.aslında dememde şuydu ortadaki konu vücut yani beden bunlailgili görsel hislerin olması bir sevkin olması gerek yoksa neden uğraşsın bukadar buda ekkek bedeninden haz duyduğumuzu hoşlandığını gösterir bu sporun.dediğim şey buydu yoksa cinsel olarak bi arzudan bahsetmedim tabikide
     
    sivasli bunu beğendi.
  11. vandeta2006
    Offline

    vandeta2006 Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2008
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ÖĞRENCİ
    Yer:
    İZMİR
    bnde sana katılmıom txen.örneğin bütün kadınlar vücutları konusunda hemcinslerini kıskanırlar ve çok bayan arkadaşımın başka bir kadına offff ne güzel vücudu varmış dediğine tanık oldum.şimdi buna biz lezbiyenlik diebilir miyiz?bnce ne buna lezbiyenlik denir ne de senin annatığın konuya gaylik denir.buna insanın doğasında olan kıskançlık ve üstün olma duygusu denir;)
     
  12. BrAwNy_OnUr
    Offline

    BrAwNy_OnUr Yeni Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    okuyorum
    Yer:
    istanbul/fatih
    bu ne biçim knu yaa:p
    ciddi olalım
     
  13. txen10
    Offline

    txen10 Yeni Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    0
    dediklerinin çoğuna katılıyorum ama erkekler hiçbirzaman ''güzel''ve çekici olmak için çablamamışalrdır yani doğa gereği . bayanlar çiçek olmuştur hep erkeklerde böcek yani böyle tanımlayabiliriz onlar çekicive parlak olmalı daha çok .erkelerde güzel karın kasları bir bayan için sadece yeterli olmayabilir.i vücutları ve fizk güzeliğle uğraşmazlar tabilide bu iri kasarın kadınalrın özelikle bağzı dönemlerinde çekici bulduğukesin ve bilimsel bişi. ama aslında budediğime biraz irnik bakmak gerek benm dediğim gaylik o anladınız manda bi gaylik değil. ince bişey var yoksa body yapanlar eşcinseldir gibi bi saçmalık deil tabikide
     
  14. seductive
    Offline

    seductive Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    82
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Lefkosa - Kibris
    tamamen yanlissin doga konusunda. bence daha suslu ve asaletli olmak bir erkek icgudusudur. dogaya bakarsan cok basit orneklerle gorursun. tavuk ve bunun erkegi horoz, tavus kusunun disisi ve erkegi, aslanin disisi ve erkegi vb. dikkat edersen herzaman daha gosterisli ve havali olmustur.

    suslenmek/gosterisli olmak kadinsal bir icgudu degildir.
     
    musclefan bunu beğendi.
  15. SEHZADE
    Offline

    SEHZADE Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2004
    Mesajlar:
    270
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    28
    Tamamen katılıyorum sana ayrıca doğada erkek dişinin peşinde koştuğu halde eşini hep dişiler seçmiştir. Dolayısıyla erkek herzaman gösterişli ve havalı olmayı istemesi gayet doğaldır. Vucut geliştirmeyi bir kenra bırakalım hergün sokağa çıkarken değişik değişik giyinmeye özen gösteriyoruz hangi birimiz saçımızı taramadan çıkmıyor yada hangi birimiz ütüsüz geziyoruz. Yani kişinin kendine bakması göze hoş görünmesi beğenilme isteği bu onun başka bir şey olduğu anlamına gelmez.
     
    musclefan bunu beğendi.
  16. sivasli
    Offline

    sivasli Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    253
    Ödül Puanları:
    73
    biz gayet ciddiyiz.konuyu begenmediysen girmemekte özgürsün
     
  17. D.Wolf
    Offline

    D.Wolf Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.306
    Beğenileri:
    2.179
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    istanbul
    adamın vücudu gerçekten çok iyi, ama cok büyük kalçaları var ve ayrıca, ten rengi de daha da seksilik katmış poz vermesinde..tabi, giydigi şeyler bize göre pek uygun değil, ondan bahsetmeycegim:)..ben hacmini cok begendim, bileklerinin kalınlıgı ve estetigi olsun, omuz-triceps uyumu cok iyi..ama, sanki daha cok kalça çalışmış bu adam..adam gay diyorsunuz, ama bence cokta önemi yok..bu adam yurtdışında o vücudu gaylik le harcamıyordur, bu tipler biseksüel oluyor genellikle..
     
  18. doggetman
    Offline

    doggetman Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2006
    Mesajlar:
    736
    Beğenileri:
    215
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    Adamın seks tercihlerinden ziyade, vücutla alaklı yorumlar yapılırsa daha iyi olacak kanısındayım.
    Adam gaymiş bilmem neymiş onun tercihi saygı duymak lazım,bu vücudu yapmış bunada şapka çıkarılır,çok başarılı bir vücut.
     
  19. musclefan
    Offline

    musclefan Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2007
    Mesajlar:
    227
    Beğenileri:
    107
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İSTANBUL
    ilk lafım sivaslı'ya ; bu acıma , hor görme ve aşağılama hislerini kendine sakla.o resimlerin olduğu sitede ne işin vardı ayrıca?çünkü o siteyi ben de biliyorum.adamın giydiği iç çamaşırına gelirsek; adı "jockstrap"tir ve dünyada düz mantıklı,sabit fikirli türkler dışında tüm profesyonel sporcular giyerler.rugby ve amerikan futbolu oynayanlar özellikle.o çamaşırın amacı hareket özgürlüğü sağlaması ve cinsel organı bi arada tutarak korumaya çalışmasıdır.yani nasıl bu kadar ilkel ve düşmanca olabiliyorsun aklım almıyor.yani adam ne yaparsa yapar,ne giyerse giyer sana ne bundan.elalemin hayatı senin derdin mi?hoşlanmadıysan bunu neden foruma taşıma gereği duydun? kime neyi kanıtlamaya çalışıyorsun? hoşlanmadıysan bakma o resimlere, o adamlara.bu kadar basit.
    d wolf; batı'da insanlar çoğunlukla kalıplara, sınıflandırmalara boğulmayan hayatlar yaşıyorlar.biseksüel , gay ya da heteroseksüel olmayı reddediyorlar.canları nasıl isterse, kimi isterse ona yöneliyorlar.çünkü güzele yönelmek insanın doğasında var.herkes dilediği gibi yaşıyor orda, bizde de böyle yaşayanları kimse çekemiyor, onların düşünüp de yapmaya cesaret edemediklerini yaptıkları için.
    ben vg yapan erkek ve kadınların, aynada gördüklerinden hoşlandıklarını düşünüyorum,yani kendi bedenlerinden. erkeklerin de estetik vücut hatları olduğunu görüyorsun aynada kendine bakarken.bu seni yöneltir mi erkeklere? sana kalmış, kimsenin derdi olamaz,olmamalı.
     
  20. D.Wolf
    Offline

    D.Wolf Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.306
    Beğenileri:
    2.179
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    istanbul
    musclefan, benim gayliği küçümseyecek bir yazım olmadı hiçbir zaman..hatta, yukarıdaki yorumu farklı şekillerde yazacaktım, ama offtopic olmasın diye böyle birşey yapmak istemedim..

    insanların vücutları tabiki de daha önemli bizim için..arkadaslar sadece verdigi poza takılmış doğal olarak..yani, konudaki yorumlar arttıkça, bu mesela kaybolup gidecek ve kişinin tamamen vücudu üzerine yorumlar gelecektir:)..sakin olmalısın musclefan,söylediklerinin aksini söyleyen yok..
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş