Cok fazla idrara cikma

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve king87 tarafından 20 Haziran 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. king87
    Offline

    king87 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    311
    Beğenileri:
    206
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Bilgisayar Muhendisligi
    Yer:
    Ankara
    Arkadaslar merhaba 5 gundur protein tozu kullanmaktayim. Antreman gunleri 3 olcek(sabah, spor oncesi ve spor sonrasi) diger gunler ise tek doz(sabah) almaktayim. Fakat son 2 gundur cok fazla idrara cikmaya basladim.Bu gece 2 defa kalkip tuvalte gittim gun icinde de cok fazla. Sizce normalmidir ilk baslarda yoksa kesimmi protein tozunu ve ya dozumu azaltim?
     
  2. atakan_irresistable
    Offline

    atakan_irresistable Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.202
    Beğenileri:
    702
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    istanbul
    protein tozu aldığınızda vucudunuzda kimyasal bir takım olaylar olur. proteinler amino asitlere parçalanması sonucunda vucutta amonyak ( nh3 ) atık olarak kalır. bu amonyağı vucut karaciğer tarafından daha az zararlı olan üreye çevirir ve idrar yoluyla vucuttan atar. üre yakıcı etkisi olduğu için idrarınız biraz daha fazla sıvı ister aksi taktirde yeterli sıvı almazsanız idrar yollarınızda yanma oluşabilir. idrar testi yaptırırsanız göreceksinizdir. üre miktarında ciddi bir artış olur ve renk reçinedir.

    eğer protein tozunu bırakıp 1 hafta gözlemleyiniz idrarda devam eden artış söz konusumu.

    çünkü idrar fazlalığının birden çok nedeni vardır.!
     
    victor1 bunu beğendi.
  3. Mertba
    Offline

    Mertba Üye

    Katılım:
    27 Mart 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ne olur ne olmaz kan şekerini ölçtür.
     
  4. camkinoz_61
    Offline

    camkinoz_61 Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Hoca sen protein tozu ile eğer fazla sıvı alıyor isen böyle bir durumla karşılaşmış olanileceğini düşünüyorum.Normalde protein tozunun böyle bir yan etkisi yoktur.
     
  5. operation
    Offline

    operation Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    0
    Gece uykudan uyandıracak derecede sıkıştırmalar bende de mevcut. Kaygılanmanı gerektirecek bir durum yok. Tek nedeni protein tozu ve fazla sıvı alımı.
     
  6. C3MALAKK0
    Offline

    C3MALAKK0 Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Bendede 2-3 gündür böyle bi sorun var protein tozunun yani sira, fazla su tüketiyorum bu aralar bundan olsa gerek heralde ?.. Konuyla ilgili arastirma yaptim pek sonuc bulamadim..
     
  7. amrt
    Offline

    amrt Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    191
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Istanbul
    İdrar problemi bendede oldukça sık vardı bi dönem. Doktora önce gitmemiştim önemsemeyip sonradan gittiğimde sıkıntımı dile getirdim. Direk şekerden şüphelendi, dedim mümkün değil. Tahliller sonucu gerçekten şeker çıktı. Tatlı tüketiyorsaniz kesinlikle azaltin, tabiki başka sebepten olabilir ama genel de ilk şüphe çeken şekerdir. Olmaz olmaz demeyin:)
     
  8. gr
    Offline

    gr Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2009
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    "sporcu günde ortalama 3-4 litre su içmelidir"

    bu gibi tavsiyelerin etkisi bence, ama bir süre sonra vucut alişmaya başliyor. birde bu su içme olayini gün içine eşit şekilde yayarsan alişman daha hizli oluyor.
     

Sayfayı Paylaş