CNK56 1.ay , 17 yaş , 1.82 81kg. (lütfen bakınız)

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve cnk56 tarafından 21 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. cnk56
    Offline

    cnk56 Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    LÜTFEN TAMAMINI OKUYUNUZ.
    LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN TAMAMINI OKUYUNUZ GERÇEKTEN YARDIMA İHTİYACIM VAR

    Öncelikle selamun aleyküm.
    Büyüklerim küçüklerim forumda vakit geçiren bilgiye sahip olan herkes.
    Cidden yardımlarınıza ihtiyacım var salondaki hocama hernekadar her gün sorsamda burda bi çoğu kişiden daha bilgili kişiler var.
    Lafa nerden başlasam bilemiyorum ama fotoğrafları paragrafın en altına koyucam.
    Ben geçen sene okulların açıldığı 2.ay boksa başlamıştım
    5ay boks yaptım boksa başlamadan önce baya yağlı baya kiloluydum
    boksta baya baya zayıflamıştım 74 lere kadar düşmüştüm
    boksun son 2 ayı hem body hem boks yapıyodum ama sarmıyordu
    boksu aksatıyordum yada body i. her neyse ben 5 ay boks yaptım son 2 ayıda body ile geçti ve kendimi yormaktan başka birşey değildi ama vucudum ciddi derecede toplanmıştı.
    sonra bademcik ameliyatı oldum evde oturdukça oturdum aylarca ve hiç kilo almadım
    bi ara dukan diyeti yaptım işe yarasın diye (full protein olan diyet) onun faydalarını gördüm o şekilde verdiğim kiloyu hiçbi şekilde geri almadım
    herneyse 5-6 ay ara sonra yani bundan 1 ay önce tekrar bodye başladım.
    salonumuzdaki hocanın vucudu iyi ve gelen herkesin vucudu çok iyi
    buradaki en iyi salon semtimizdeki. bi abimiz var hocanın yardımcısı hep ilgilenir eder falan.



    not: fazla yağlı olmadığımdan ilk 1 hafta kardio ağırlıklı yaptım geri kalan 3 haftada, haftada 2 kez protein tozu, 2-3gün BCA ve 2kez program öncesi amino asit içtim
    halada devam ediyorum ve bence yok 6 aymış bişeymiş onlar boş iş bizim salondaki herkes 2-3 haftada başlıyor ve faydası ap açık ortada
    ESAS KONU;

    Çalışma programım: çalışma programım yarın değişiyor malum 1.ay bitti.
    ölçüler aklımda değil kilom 80 idi şuan 81 im hafiften göbek vardı gitti ama kilo vermedim bunun için çok güzel diyolar
    Programımı isim olarak bilmiyorum ama kesinlikle çok disiplinliyimdir.
    bir hareketi her nekadar çok bilsem bile etrafımda gördüğüm herkesden bakarak ögrenmeye calısırım hocamıda izlerim 1 haftalık olanıda.
    kafamda mini minnacık bi soru işareti olsa misal sırt üstü uzanıp dumbelleri yana açma hareketi ismi bilmiyorum ama o harekette sorular falan oluyodu saniyesinde sorarım çekinmem. ben bilirim ben bilirim diye herşeye atlamam
    işi, işin ehli bilir diyerek hocaya veyahutta yardımcısına danışırım
    her hareketim nizamidir çok şükür hata yapmam. 3x10 sa bi sette 9 yapayım falan kesinlikle olmaz neyse odur benim için.
    pazartesi,salı,çarşamba,perşembe kesinlikle aksatmadan düzenli bi şekilde giderim
    cuma cumartesi pazar yatış. özel durumlardan dolayı hafta içi 4gün yapıyorum hafta sonu başka yerdeyim.
    nizami,disiplinli, kurallı aşırı umursayarak yaparım.
    kalın giyinir ter atabildigim kadar atarım her programımın ilk 5 dakikası bisiklet 15 dakikası koşudur.
    hoca hız limitini 6.5 dedi ben dinlemeyip 11 de sürekli koşuyorum hiç durmadan 15 dakika boyunca ve ciddi ter atıyorum.
    salonda vakit geçirmekten zevk duyduğum için her hareketi tam yapıyorum hatta içime sindiremedigim zaman tekrarlıyorum herşey nizamı.
    lafı fazla uzatmama gerek yok GEREĞİNDEN FAZLA AZİMLİ VE DİSİPLİNLİYİM çok istekliyim.


    Beslenmem;
    (yarından itibaren sabah uyanınca bir çay bardağına yarım ılık su yarım elma sirkesi koyucam içicem aç karnına, öğlen salatada kullanıcam,akşam bir su bardağına 1 yemek kaşığı koyup içicem ciddi etkisi varmış çok kişi söylüyor)
    NOT: Yediklerim arasında kesinlikle yağlı yiyecekler(katı yağ yok hakiki zeytinyağı), poğaça,ekmek,pasta,börek,gazlı içecekler ketçap mayonez kesinlikle ve kesinlikle yoktur
    KAHVALTI;
    sabahları uyandığımda aç karnıma 2 çiğ bıldırcın yumurtası içiyorum.
    az yağlı hakiki peynir
    hakiki tere yağı (az yiyorum yağ olduğu için )
    siyah zeytin ve yeşil zeytin
    en az 3 adet haşlanmış yumurta
    az şekerli çay
    2 en fazla 3 dilim çavdarlı ekmek
    salatalık çok ama çok az nadiren domates (malum %70i hormonlu)
    full protein ağırlıklı güne başlıyorum.

    ÖĞLE;
    okul kantininden tavuk şiş alıyorum gögüsden yapılmış.
    sandviç ekmegi arasına yeşillikli, ketçap mayonez kesinlikle yok.
    (haftada 2 en fazla 3 kere yiyorum diger günleri yemiyorum)


    SPORDAN 2 Saat önce;
    yani okuldan geldiğim saat.
    ton balığı konservesi yağını akıtıp göbek+soğan+maydonoz yeşillik arasına tabak yapıyorum (hergün)
    yanında kahverengi mercimek olabilir veya yağsız pirinç pilavı yağsız bulgur pilavı
    çok nadiren yağsız makarna oda çok nadir
    yanında su içiyorum yalnız yemek yerken su katmıyorum bittiğinde su içiyorum veyahut limonata içiyorum (limon olduğu için)
    fazla tuz ve şeker tüketmem.
    spora gitmeden 1,5 saat öncesi ise 3-4 adet muz yiyorum.



    SPORDAN GELDİĞİMDE;
    kahverengi mercimek salatası (soğanlı sebzeli)
    veyahutta et, tavuk (mutlaka protein)
    ekmeksiz tüketiyorum proteinli şeyleri..


    Saat 19:00 'dan sonra kesinlikle ağır yemek yemem ki hiçbizaman ağır yemek yemiyorum.
    günde en az 3lt su içerim bazı günler 5-6 ya çıkabiliyor.
    Ayakta içilen suyun hiçbirşekilde faydası olmadığını bildiğim için
    her yemeğimi ve suyumu oturarak sünnet üzere yer içerim
    spor çıkışı ufak yudumlarla bir şişe protein tozu içiyorum HARD LİNE.
    program öncesi amino asit, protein tozunun yanında BCA.

    beslenmeme ve sporuma çok dikkat ediyorum özen gösteriyorum
    hocalarımız çok aşırı bilgili yarın programımı özene bözene yazıcaklar.
    uyku düzeni olarak 23:00 en geç 23:30 da yatıp sabah 7:30 da kalkıyorum
    hafta sonu olunca da aynı şekilde şaşmaz düzenim budur.




    NETİCE: arkadaşlar benim haziran 14 (okul kapanışı) 'na kadar elde etmek istediğim şeyler var.
    bu şekilde bu disiplinle bu beslenme programıyla , bu vücuduma (aşağıda fotoğraflarda göreceksiniz) neler yapabilirim
    gögüs hususunda baklava olarak kollarım hızlı gelişiyo ve hiç kol çalışmadım bu ay
    sadece gögüs ve omuz agırlıklı oldu, baklava ise yalnız mekik ve bacakları mideye çekişti
    ben elimden gelenin fazlasını yapıcam, hocalarımda elinden gelenin fazlasıyla destek olucaklar bana eminim.


    SORU1: haziran 14'e kadar ne gibi değişim gösterir?
    SORU2: baklava ne olur nasıl olur olabilir mi? imkansızmı imkanı varmı?(cuma cumartesi pazar evde otururken salona geçer mekik sınav değişik mekik hareketleri, telefonda android uygulama var o pozisyonları yaparım)
    SORU3: gögüslerde ne gibi gelişim olur
    SORU4: yağ yakımı, adonislerin daha belirgin olması hususu ?
    SORU5: omuzlar ve kollar ne olabilir.
    SORU6: bu şekilde bu beslenme bu azimle, haziran 14e kadar elde edebileceğim maksimum vücut nedir,varsa elinizde fotoğraflı örnek (link) ?

    TAVSİYELERİNİZ,BAKLAVA İÇİN TAVSİYELERİNİZ.
    HER TÜRLÜ TAVSİYELERİNİZİ LÜTFEN BENDEN ESİRGEMEYİN


    vucudum normalde bukadar kötü değil biraz daha iyi ve o üstteki 2 baklava daha belirgin fotoğraflara bukadar yansıdı
    1: [​IMG]
    2: [​IMG]
    3: [​IMG]
    4: [​IMG]
     
  2. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;
    Başlığınız kilitlenip kapatılmıştır.

    Kilitlenme Sebepleri :
    - Zorunlu pozlar eklenmemiştir ya da eksik pozlar vardır.
    - Hakkınızda gerekli bilgiler verilmemiş ya da eksik verilmiştir.
    - 6 aylık gelişimden önce foto eklemek kurallar gereği yasaktır.
    - Başlıkta kullanıcı adının geçmesi zorunludur

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum resim ekleme kurallarını okuyunuz. Resim ekleme kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş