Clenbuterol + Hydroxycut Advanced + L-Carnitine

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve kareem said tarafından 14 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir
    Arkadaşlar elimde Clenbuterol + Hydroxycut Advanced + L-CArnitine + CLA + BCAA var şu an bunların hepsini aynı anda kullanmam sizce doğru olur mu clen ve hydroxycut aynı kullanmak tehlikeli olur mu ? minimum kas kaybı max yağ yakımı için nası bi kombine yapmalıyım? boy 178 kilo 90 yaş 22
     
  2. CarpeNoctum
    Offline

    CarpeNoctum Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2009
    Mesajlar:
    703
    Beğenileri:
    1.309
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    Zimbabwe
    Clenbuterolü çıkar kombineden , düzgün ağrlık ve kardio antremanları düzgün diyet ve yaptıgın supplmnt kombinesi ile zaten fazlalık kilolarını atarsın yaza kadar .Ama baktın Mayıs gibi yavaş gidiyor memnun değilsin herşeyi yaptın o zaman clenbutrole başla derim.(Ventoln konusunu ıncelediğini umarım)
     
  3. sabrselam
    Offline

    sabrselam Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2011
    Mesajlar:
    160
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mühendis
    Yer:
    İstanbul
    Clenbuterol yerine ventolin kürünü deneyebilirsiniz.Hem ucuz ve eczaneden bulunabilir , hem de etkili.
     
  4. Dexter_Morgan
    Offline

    Dexter_Morgan Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.224
    Beğenileri:
    663
    Ödül Puanları:
    123
    Önce clenbuterolu dene. az doz al 1-2 gün nasıl etki gösteriyor öğren sonra hydroxcut a geçebilirsin. Pat diye hepsini alırsan akşam gözünü hastanede açarsın :) Bence gerek yok hydroxcut a ama elinde varsa kullan tabi. Karnitinde birşey yapmaz cardio olmayan günlerde bile alınabilir.
     
  5. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0
    zaten bunları alırsan sabaha kadar uyuyamazsın :))))))
     
  6. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir

    salı günü başladım clen kulanmaya 1 tablet aldım o gün 0.02 mg bir tablet, çarşamba tablet aldım anormal bi durumla karşılaşmadım. Hydroxycut konusunda ise korktuğum 2si birden ağır olmaz mı kalpten gitmeyelim sonra :)

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 01:20 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 01:17 ----------


    Farkı nedir dostum ventolin mi daha etkili sence? bir de onun da astım ilacı olduğunu biliyorum eczanede verirler mi?

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 01:22 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 01:20 ----------


    Clen ile daha çabuk sonuç elde ederim diye düşündüm bir an önce düşmek istiyorum 85 civarına ama elimdeki supplementlerin bi artısı olursa clenbuterole onları da kombine etmek isterim, bir de ventolin konusunu incelemedim pek bilmem gereken bir şey mi var bilgilendirirsen sevinirim?

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 01:26 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 01:22 ----------

    :D normalde de erken yatamıyorum ama uyuduktan sonra clen miş hydroxycut mış işlemio minimum 8 saat uyuyom
     
  7. sabrselam
    Offline

    sabrselam Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2011
    Mesajlar:
    160
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mühendis
    Yer:
    İstanbul
  8. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir
  9. FiestaCondom
    Offline

    FiestaCondom Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    227
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    ankara
    mümkün 7 lira vermesse başka eczaneye git o kesin verir oda vermesse kardeşim astım hastası filan de
     
  10. svaroth
    Offline

    svaroth Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2011
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    0
    Reçetesiz satılıyo ne gerek var yalana vs :) git iste versin ilacı, sorarsa napıcaksın bunu diye '' sanane '' diye bi cevap var :D
     
  11. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir

    Artık bi şekilde alıcaz ama arkadaşlar çok önemli bi sorun var ben 4-5 gün önce bıraktım clen kullanmayı çünkü elimde titreme yapıyor ve öğrenci olduğum için yazı yazmamı engelliyo bu titreme, üstüne 90 kilo idim clen kullanmaya başladığımda şu an 93 oldum clen bana kilo aldırdı :) ve en önemlisi bir kaç gündür elimde parmaklarımda siğil gibi şeyler çıktı baya yayıldı ellerime clenle bi alakası olabilir mi? Bilgili tecrübeli arkadaşlardan cevap bekliyorum ona göre doktora gidicem
     
  12. svaroth
    Offline

    svaroth Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2011
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    0
    doktora git ...
     
  13. ernesto33
    Offline

    ernesto33 Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2011
    Mesajlar:
    538
    Beğenileri:
    262
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Varşova/Polonya
    Clenin orjinal olduğuna eminmisin şahsen ben olmadığına eminim.

    Clen termojeniktir yani o 3 kiloyu clen aldırmış olamaz sadece bizim bilmediğimiz nadir bi komplikasyondan olmuş olabilir.

    Siğil miğil onların alakası olduğunu zannetmiyorum bi kan testi yaptır bakteri falan varmı baksınlar enfeksiyon falan.Paran varsa cleni kontrol ettir dicem ama 100 kutu ekstra clen alırsın o paraya:D

    Ben ventolin'de clende carnitinde kullandım.Bana göre ventolin 5 para etmez ama bana göre.20 MG A cıktım hiçbişey ama hiçbişey olmadı clen antremandan önce 4 tane atıyorum afedersiniz .ötümden ateş çıkıyor.Clenin yanında dandik hydroxcut advanced alıyorum ucuz olandan...
     

Sayfayı Paylaş