Cheat Meal Öğünleri

Konusu 'Yemek tarifleri' forumundadır ve Kverth tarafından 7 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Kverth
    Offline

    Kverth Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2015
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Eskişehir
    Şimdi bu alan tamamen diyetten uzak, zevk için, tat için oluşan bir alan.Hani protein-karbonhidrat-yağ-şeker miktarına bakılmaksızın, glisemik indeks,hormonlar dahil es geçilip sadece tadına bakılan yiyecekler olsun istiyorum.
    Cheat Meal öğünlerinizde ne yiyorsunuz, neden yiyorsunuz, tadı nasıl? Herkesin kendi zevki vardır elbet, zaten haftada 1, 2 haftada 1 yaptığımız bir öğünü tadını çıkararak yapalım en azından Cheat Meal olarak ne yiyorsunuz?
    Ben yulaflı krep yapıp üstüne muz biraz bal bazen çikolata ile yiyorum gayet güzel bir şey oluyor.

    Olmadı çikolata eritip oreo ve bir frigola, bir vanilyalı dondurma alıyorum "ne çeşiti varsa max olur başka çeşitleri olur"
    Oreo'yu ezip kırıyorum "Oreo yerine negro yada çikolata aromalı bisküviler de olur, çay keyfi de güzel gider sanırım." Kırıntı haline getirip, Frigola ve vanilyalı dondurmayı karıştırıyorum üstüne erittiğim çikolatayı döküp oreoyu döküyorum karıştırıyorum biraz kıvamı tadı güzel oluyor.

    Yapmaya üşenirsem gidip bir probis alıyorum, yada donas-tantuni-pizza vs. söylüyorum :D ama çok nadir.

    Tabii miktarları abartılırsa Cheat Day'e dönüşür hafiften.
    Fotoğraf da atarım yaptığım zaman, bildiğiniz tarifler varsa yazın sizde. :D
    Gereksiz bir konu açtıysam affola.Fakat ihtiyacım var güzel cheat meal tariflerine. :D
     
    casper55 bunu beğendi.
  2. casper55
    Offline

    casper55 Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2013
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    ben cheat meal yaptığımda genellikle fastfooda yöneliyorum tavuk parçaları hamburger menüler şimdiden canım çekti :D
     
    Kverth bunu beğendi.
  3. Kverth
    Offline

    Kverth Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2015
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Eskişehir
    Canının çekmemesi elde değil ki :D Hele Matt Stonie-Furious Pete gibi kanalların videolarını izlersen onlar gibi yiyesin geliyor.Tuhaf olan şey ise o kadar yemelerine rağmen Matt zayıf, Pete kaslı :D
    Yemeye hevesiniz yoksa açın izleyin, Epic Meal Time izleyin :D

    Bugün yüklerim bir fotoğraf, güzel tarifler gelirse onları yaparım fotoğrafını çekerim. :D
     
    casper55 bunu beğendi.
  4. casper55
    Offline

    casper55 Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2013
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    aynen öyle hocam insan ayar oluyor öylelerini gördükçe ama yapcak bişey yok biz ödül öğünlerine devam edelim :)
     
    Kverth bunu beğendi.
  5. Kverth
    Offline

    Kverth Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2015
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Eskişehir
    Aynen abartmaya gerek yok sonuçta onlar competitive eater :)
     
  6. emreozgun479
    Offline

    emreozgun479 Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    221
    Beğenileri:
    95
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    geçen hafta yaptıgım cheat day
    sabah uyanır uyanmaz 3 hamburger 2 sosli 3 tane nogger waffle o yeni cıkan abuk bi dondurma
    ara öğün 4 frigola
    öğlen 1 büyük boy pizza tavuk 4 frigola
    akşam tereyağlı çıtır mantı
    daha 2 ay cheat yapmam heralde
     
  7. bunny58
    Offline

    bunny58 Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2011
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    149
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle cheat day yoktur, cheat meal vardır. Siz bunu tüm gün boyunca yaparsanız haftalık kıstığınız tüm kalorilerden olursunuz :) Konuya gelicek olursak ben cheat mealim da 4 dilim orta boy pizza ile 200 gram kızarmış tavuk+ 100 gram esmer pirinç yiyorum.
     
  8. emreozgun479
    Offline

    emreozgun479 Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    221
    Beğenileri:
    95
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    evet haklısın ama böyle gözün döner ya insan duramıyor ben de şu kafadayım mesela her gün dondurma yicegime bi gün 10 tane yiyeyim bir daha uzun süre yemiyim :D
     
  9. bunny58
    Offline

    bunny58 Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2011
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    149
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Valla üstad insan iradesine hakim olamadıktan sonra sen cheat de 10 dondurma bile yesen sonraki gün canın yine dondurma çeker :) Biraz daha disiplin meselesi bu iş aslında
     

Sayfayı Paylaş