Change!

Konusu 'Beslenme Günlüğü' forumundadır ve sansar54 tarafından 1 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. sansar54
    Offline

    sansar54 Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2013
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakaya
    Merhaba arkadaşlar 24 subat 1996 doğumlu 23 gun sonra 18 yaşında olacak olan lise son öğrencisiyim diyete baslayacağım kendı programımı sizlerede sunmak ıstıyorum önerilerinize daima açığım :)

    Boy : 186 cm
    Kilo : 98 Kg ( Gerçekten kemiklerim iridir bir türk klasiği değil yapılı bir insanım :D:D )

    Şuan sömestır tatilindeyiz bizim tabirimizle 15 tatil bursada tatilde olduğum için suan baslayamıyorum ama 9unda okullar acılacak ve 10 şubat 2014 de diyetime baslayacağım kendi düşüncelerim ile olusturduğum beslenme programımı sıze sunacağım hazıran ayına kadar bu program ıle devam edıp 98 kılodan 80 85 arası olmayı planlıyorum ve tek amacım kılo vermek degıl aynı zamanda kas yapmaktır.

    Kahvaltı : 4 haşlanmış yumurta (2 sarılı - 2 sarısız), Kibrit kutusu büyüklüğünde peynir, 4-5 tane zeytin yanında içecek olarakda yağsız süt ve 2 adet kepekli ekmek 3 de olabilir :)
    1 - 1.5 saat sonra : Bir adet meyve ama şeker oranı düşük bir meyve yani ekşi meyveler yeşil elma vb.
    Öğlen yemeği: Salata çeşitleri yağsız bir şekilde (Havuç salatası, turp salatası, domates vb vb...)
    1 - 1.5 saat sonra : Tekrar bir adet meyve aynı şekilde şeker oranı düşük olacak...
    Akşam yemeği : 2.5 tl lik haşlanmış tavuk göğüsü (Her 2 günde bir 5 tllik tavuk göğüsü yemek amacım bütceme uyması için..)

    Not:Her öğünde yoğurt yiyebilirsiniz hem proteın alırsınız hemde karın bölgenızdekı yağlanmayı cözmeye yardımcı olur.Kesinlikle şeker, tuz ve hamuriçi tüketilmeyecek olunabildiğince karbonhidratdan uzak durulacak.

    Salonda çalışma stilimide paylasmak istiyorum aynı onda eğer moderatörlerımız için yanlış bir paylaşım ise düzenleyip bu kısmı kesebilirler :)
    Body günlerim : ( Pazartesi, Salı, Çarşamba, Cuma, Cumartesi)
    30 - 35 dk arası bisiklet *Body günleri
    Sırt için barfiks hareketleri *Hergün (Evde yapabilmek için 1 adet kapı arası bar alacağım)
    Karın egzersizleri *Hergün
    Şınav ile göğüz egzersizleri *Hergün
    Bunlar yapıldıkdan sonra hergün 1 adet bölge (Kol, arka kol, kanat, omuz, trapez )
    Not : Perşembe günleri sadece bacak çalışılıp eve dönülecektir.

    Benim kendim için uygulayacağım program budur eksiklerim varsa çok rica ediyorum beni bilgilendirip eleştirin...
    Ayrıca belirtmek istiyorum eğer istediğim kıvama gelebilirsem 2 veya 3 ay sonra bodyi bırakıp workout düzenine geçeceğim :) teşekkür ederim okuduğunuz için :):)
     
  2. sansar54
    Offline

    sansar54 Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2013
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakaya
    bu kadar vasat mı bu forum? 34 gören kişiden kimsemi cevap vermez?
     
  3. sthammer
    Online

    sthammer Guest

    [​IMG]
    antrenman sonrasi ogunde yavas sindirilen karbonhidrati cikart sadece.. yeterli olur..
     
  4. sansar54
    Offline

    sansar54 Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2013
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakaya
    antreman sonrası öğünümde sadece proteın var ? 4 haslanmıs yumurta peynır yogurt ve proteın tozu karbonhıdradı hıc bı sekılde kullanmıcam sadece sabahkı yedıgım kepeklı ekmekten bıraz alıcam oda bayılmamak ıcın :)
     

Sayfayı Paylaş