cgrii - Antrenman Programı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve cgrii tarafından 13 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. cgrii
    Offline

    cgrii Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1.Gün

    GÖGÜS
    Dumbell Bench Press 5*10 tekrar (Çift dumbell 8*2 =16 KG)

    Dumbell FLY 5*10tekrar (Çift dumbell 6*2 = 12 KG)

    Dumbell Curl 5*10tekrar (dumbell ağırlıgı 14.5 KG)
    BİCEPS
    dumbbell preacher curls 4*10 tekrar (dumbell ağırlıgı 14.5 KG)

    5*10tekrar Barfiks Avuç içi Yüze bakacak şekilde

    minumum 5 * 10 tekrar Şınav


    2. GÜN

    OMUZ

    Dumbell Lateral Raise 5*10 (Çift dumbell ağırlıgı 6*2 =12KG)

    TRİSEPS

    Kick Back 4*10 (Dumbell 8KG)

    Seated Overhead Dumbell Extension 5*10 ( Çift dumbell 8*2 =16 KG)

    DİPS : 5*10


    3.GÜN

    8*10 Barfiks (2*10 düz 2*10ters 2*10 sağ düz ters 2*10 sol düz sağ ters)

    10*10 Şınav ( 4 *10 düz 2*10 geniş 2*10 sandalye ile yüksekte düz 2*10 sandelye ile yüksete geniş)

    -----------------------------------------------------------------------------------------

    Ara verdiğim günler 4*10 çeşitli şekillerde barfiks çekiyorum 5*10 çeşitli şekillerde şınav çekiyorum


    -----------------------------------------------------------------------------------------

    Bench Press sehba'm var.Tavsiyelerinizi bekliyorum.Neleri programıma eklemeliyim neleri çıkarmalıyım ?
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Yaş :24

    Boy : 170

    Kilo : 64

    Bilek: 27,5 CM

    Omuz:115 CM

    Bel: 82 CM

    Gögüs:92 CM

    Biceps : 30CM


    -------------------------------------------------------------------------------------
    Antrenman yaptıgım günler 160 GR lık ton balığı ve 2 adet yumurta yiyorum.Gece de yatmadan once 2 bardak yarım yağlı süt içiyorum.

    Antrenman yapmadıgım günler gece 2 bardak süt içiyorum yarım yağlı.


    Bir de unutmadan ekleyim Twist Stepper adlı alet ile günde 300 -400 adım yapıyorum.

    Anlaşılması ve okuması zor bir yazı oldu vakit ayırıp okudugunuz için teşekkür ediyorum.
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

  3. cgrii
    Offline

    cgrii Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cevabın için teşekkür ederim.Beslenme programı biraz ağır gibi geldi sadece.
    Benim istediğim Fit bir görünüme sahip olmak aşırı gelişmek değil.Hani yazıyorlar Brad Pitt vucudu diye aynen o istediğim
     
  4. Extravaganza
    Offline

    Extravaganza Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.513
    Beğenileri:
    2.554
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    O Brad Pitt tipi gibi vücut için bile çok çok sağlam beslenip, çok çok sert idmanlar yapman gerekiyor. Zaten istesende aşırı gelişemezsin. Çok çok çok istemen ve gereken herşeyi yapman gerek.
     
  5. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/g-receli-v-cut-geli-t58287.html tam senlik bir yazi.
     
  6. cgrii
    Offline

    cgrii Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Okudum yazıyı.Ben bu sporu hemen hemen bir seneye yakın bir süredir yapıyorum.Geçtiğimiz yaz bu sporu tamamen yanlış yaptıgımı farkettim.Sadece curl haraketi yapıyordum ve tekrar sayılarım inanılmadı. 10 set 25 tekrar 5 kg Dumbell curl 10 set 50 tekrar dumbell curl yapıyordum . Yaptıgım yanlış fazlasıyla belli oluyor sanırım.Daha sonradan araştırma sürecine girdim.Biraz yol katettiğimi düşünüyorum.En son da bu siteye bir başlık açtım professiyonellerden yardım almanın iyi bir fikir olduguna karar verdim.

    Yazı için teşekkür ediyorum.
     

Sayfayı Paylaş