celiskiye düştüm ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve skazer23 tarafından 1 Ekim 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. skazer23
    Offline

    skazer23 Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2013
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Arkadaşlar bir bucuk aydir yapıyorum sporu on kol hareketlerinde bir sıkıntı var gibi mesela barbell curl baslangicda kollar asagida dumduz bitisde kollar 90 derece yada birazdaha yukarida ama ben internetten bakinca kol tamamen kapali oluyo on kolda bir hareket disinda hep yarım yada biraz fazla kaldiriyorum hocaya sordum bu sekilde kaslarin uzar dedi tam kaparsan yumurta olur cirkin durur dedi ama ben kaslarim uzun degil yuvarlak olmasini istiyorum ne yapmaliyim
     
  2. wrestler
    Online

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.201
    Beğenileri:
    3.255
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
  3. skazer23
    Offline

    skazer23 Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2013
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Yazinizi okudum cok faydali bir yazı . Yazida barbell curl kisminda zirvede 1 saniye bekleyin yaziuo zirve derken kolu tam kapamis oluyoruz dimi
     
  4. wrestler
    Online

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.201
    Beğenileri:
    3.255
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    önkol (bilekle dirsek arası) yere dik konuma gelmeyecek ve üst kolu (dirsekle omuz arası) yanlarda sabitlediğin pozisyonu bozmayacak kadar..

    önkol yere dik açı yapacak kadar kaldırırsan ağırlığı bicepslerden alır kemiklerin üstüne bindirirsin. üst kolu yukarı doğru oynatırsan omuzları devreye sokarsın.
     

Sayfayı Paylaş