Cardio Programı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Viper tarafından 3 Ekim 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Viper
    Offline

    Viper Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Selam millet ;

    Yeniyim, fazla bilgim yok bu nedenle bilenlere sormam gereken bir program konusu var. Başlayalı 2 hafta oldu ve hoca aşağıdaki programı verdi.

    yatay bisiklet 2. vites 8 dk
    dikey bisiklet 2. vites 8 dk
    7,5 x 10 dk koşu bandı
    twist 3dk
    hafif dumbell 4 set x 15 tekrar
    roman chair 5 x 15
    ters mekik 5x15
    yan mekik 5x10
    stepper 3.vites 5dk

    Biceps curl 3x10
    triceps makinede 3x10
    biceps cable cross 3x10
    pull down (göğüs) 3x10
    butterfly 3x10
    leg press 3x10
    abdominal machine 6x15 => ki en çok bunda zorlanıyorum
    shoulder press 3x7
    rowing mach. 3x8
    çakı mekik 3x10
    esneme

    Haftanın 3 günü akşamları işten sonra 21.00 gibi gidiyorum. Yaş 25 kilo 84 boy 178 cm. 4 yıl kadar önce 5 ay kadar body yapmıştım. Kısa, günlere ayrılı ve daha sert programlar vermişlerdi, 5 ay kısa olsa da randıman aldığımı hissetmiştim.

    Bu cardio programı ağırlıklar düşük ama aralarında zorlayanlar da oluyor. Sorum şu bu progamı yapmak bnm için baya vakit oluyor başlangıç için bu kadar uzun program olması normal midir ? Ne kadar süre sizce buna devam ederim ? Siz ne tür birşeyler önerirsiniz ?
     
  2. conicon
    Offline

    conicon Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2010
    Mesajlar:
    291
    Beğenileri:
    117
    Ödül Puanları:
    53
    Mesela kaç saatinizi alıyor? Hocanın verdiği program yeni başlayan birisinin hamlığını atması bakımından uygun gözüküyor. Hafif kiloda çalıştığınız sürece sürenin uzamasının çok sorun olacağını sanmıyorum.
     
  3. mtcinar
    Offline

    mtcinar Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    306
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Teknisyen
    Yer:
    İstanbul
    8+8 16dk bisiklet 10dk da koşu bandı totalde 26dk kardiyo yapıyorsun. Diğer çalışmalar kardiyo sınıfına girmiyor. Ben yaklaşık 10 aydır düzenli yapıyorum ve 15dk. kardiyo 5dk twist/sopa çevirme yapıyorum. Zamanla yağların azaldıkça programın da sana göre şekillenecektir. Bu program kas yapmaktan çok vücudu alıştırmaya ve yağ yakmaya yönelik bir program. Bence en az 2 ay uygula programı. Sonra antrenöründen parçalı programa geçmeyi isteyebilirsin. Hepimiz yağ yakmayı istiyoruz ama kardiyo yapmak zor geliyo. İroni! :D
     

Sayfayı Paylaş