Cardio Circuit Training

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Bahadir tarafından 29 Ocak 2006 başlatılmıştır.

  1. Bahadir
    Offline

    Bahadir Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2005
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar programcısı
    Yer:
    İstanbul
    Merhaba değerli arkadaşlar.

    Haftanın 3 günü ağırlık, 2 günü kardio yapıyorum. Kardio için bisiklet, yürüme bandı vs.

    Bu arada bunların yerine ağırlıklarla, veya kendi ağırlığınla,
    mesela pushups,dips,crunches,squat gibi hareketlerlede bu işler yapılabiliyormuş.
    Acaba bununla ilgili önerisi olan varmı.

    Flexor usta özellikle sen bu konuda nasıl bir öneride bulunabilirsin.

    Herkese saygılar.
     
  2. Pump Forever
    Offline

    Pump Forever Özel Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2006
    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    433
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ihracat Uzmanı
    Yer:
    Istanbul
    merhaba Bahadır

    Öncelikle amacın nedir?
    1-Ben ve bazılarımız gibi, üzerimize bir sweat shirt giydigimizde bile wayy sırta bak, omuzlara bak ne kadar genis.. bu tür insanlar eger yarismaya katilmayacaksa, baklavalari filan dusunmezler.. yaz ayina dogru belim incelsin yeter derler.. yag oranini %3-5 e indirmezler, diger bi sekilde düdük gibi kalmazlar ..
    2-ben atletik bi vucut istiyorum... baklavalarim gozuksun yeter, ama kollarim filan sismesin cok.. yag olmasin vucudumda...


    - bu iki mantaliteden hangisinie sahipsin, tabi su anda cok erken bi noktadasin anladigim kadariyla... ama simdiden master planini belirlersen, burdaki ustalar ve de biz sana elimizden geldigi gibi yardim ederiz... tam olarak ne istedigini soyle oncelikle Bahadır... :)

    Saygılar
     
  3. edobey
    Offline

    edobey Yeni Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2006
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    özel sektör
    Yer:
    gebze kocaeli
    cardio egzersizinin yerini tutacak teksey kendisinir cardio manası kalp atım sayısının hızlandırılmasıdır bununda temeli 220 yaş formülündeki kişisel kap atım sayını bulmak ve bu sayıyı olabildiğince aynı seviyede tutarak çalışmayı kapsar anaorobik egzersiz cardio sayılmaz ip atlama futbol basketbol dur kalk deparlı atremanlarda kalp şiddete göre atım sayısını azaltır veya yavaşlatır bu nedenle cardio ya en iyi örenek koşu bantı veya bisiklettir hızını ayarlarsın ve tek düzende sıkışmadan koşarsın vede terlerler yağ yakarsın bunun içinde 20 dakka ve üzerindeki antremanda yağ yakmaya başlamıs sayılırsın özetle budur bunun dışındaki olay cardio olayını bağlamaz bunlarada cardio çalışması denmez
     
  4. baris
    Offline

    baris Özel Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    624
    Beğenileri:
    535
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    üniversite ogr.
    Yer:
    ankara
    bahadir,circuit training le zayıflamanın mantığı antreman sırasında yağ yakımına değil,antreman sonrası yağ yakımına dayanıyor...circuit antremanı ,değisik kas gruplarına ait cok fazla egsersizi peşpeşe girmeyi gerektiriyor..şnav,dips,mekik gibi hareketlerden oluşması gerekliliği yoktur..circuit antremanı ,genellikle sabah erken saatlerde yapılır,bu antremanla beraber hızlanan metabolizmanın gün içinde buyuk bir hızla işlemeye devam etmesini sağlar,,circuit un cardiodan farkı ,circuitta antreman sırasında yağ yakımı cok azdır,yağ yakım olayı antremandan sonra baslar ve gün boyu devam eder,cardioda ise yağ yakım işlemi aktivite sırasında olur,ama aktiviteyle beraber hızlanan metabolizmanın devamlılığı circuit train deki gibi uzun sürmez..circuit antremanı daha cok yaz aylarında definasyon amaçlı kullanılır..eğer mümkünse cardioayla bereber desteklenir..pogramın daha cok, farklı kas gruplarnı(bacak,göğüs,sırt,omuz) ,daha cok temel hareketlere dayalı(squat,deadlift,bench press,military press,lat pull down,seated rowing,pullover,barbell curl) bir sistem ile calıştırmayı hedefler..
     

Sayfayı Paylaş