Cardio,ağırlık ve yüzme

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve berhava12 tarafından 23 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. berhava12
    Offline

    berhava12 Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2012
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Sa arkadaşlar
    Boyum 1.86 Kilom 91 .
    Kendime yağ yakmak , kas kaybını ve vücut çökmesini azaltmak için bir program çıkardım. Fakat kafama takılan bazı şeyler var , sizlere danışayım dedim ;)

    PAZARTESİ : yüzme
    SALI:ısınmak için hafif cardio , ağırlık
    ÇARŞAMBA:-----
    PERŞEMBE:sadece sıkı bir cardio
    CUMA:yüzme
    CUMARTESİ:ısınmak için hafif cardio , ağırlık
    PAZAR:-----
    -
    -
    Merak ettiğim şey ise koymuş olduğum yüzme antrenmanlarının zararı olur mu?
    Bu bir kesindir ki yüzme en iyi cardiodur, aynı zamanda özellikle göğüs, omuz kaslarını geliştirir.Bu kasları geliştirdiği için ,,ertesi gün tekrar ağırlık çalışırsam kaslar açısından bi gelişmezlik olur mu? Sonuçta 2 gün üst üste kas çalışmış oluyoruz . Bu da kas gelişimini engeller diye biliyorum. Simdiden tesekkurler
    İyi forumlar!!
     
  2. Solwied
    Offline

    Solwied Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    468
    Beğenileri:
    103
    Ödül Puanları:
    53
    Benm bildgm yuzme kaslari esnetr yni sorun olmaz gbi . Yuzme kursunda mi yoksa serbest mi yuzuceksin
     
    berhava12 bunu beğendi.
  3. berhava12
    Offline

    berhava12 Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2012
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Solwied , kendi havuzum var kardeşim
     
  4. Solwied
    Offline

    Solwied Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    468
    Beğenileri:
    103
    Ödül Puanları:
    53
    bende senn gbi yapicam sicakta kosu cok zor oluyo cardioyu havuzda yapicam vg normal devam
     
  5. osiberk
    Offline

    osiberk Üye

    Katılım:
    2 Mart 2012
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ozan
    Yer:
    İstanbul/Ataşehir
    kardiyo gününde bence bi sağlam kardiyo yap sonra at kendini havuza yüz
     

Sayfayı Paylaş