Butterfly Göğsü Doldurmuyor ?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve barfiksPro tarafından 4 Şubat 2016 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. barfiksPro
    Offline

    barfiksPro Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2013
    Mesajlar:
    393
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    53
    programımın son 2 setinde butterfly giriyorum toplamda 12 veya 14 set göğüs çalışıyorum ama göpsümün iç kısmı hala yandan baktığım zaman boşluk ve evet orada kas var yani genetik değil ama dolmuyor o taraf sizce pgoramım yanlış mı 5 set ağırlığı arttırarak bench press giriyorum düz sonra 5 set daha üst göğsü çalıştıran kafanın yukarıda bacakların aşağıda olduğu sehpada bench press yapıyorum ondan sonra ya ağırlıkla şınav çekiyorum yada butterfly hareketini yapıyorum salon güreş salonu olduğu için fazla alet yok dambılda yok maalesef, dambıl press'i falan giryalarla yapabilirsem yaparım arkadaşlar haftanın 4 günü bu salondayım body salonuna gitme imkanım yok zamanım yok yani evde dambıl var 20 kiloya kadar ama evde idman yapsamda sadece dambılla göğüs çalışmış olacağım ben bu salonda en verimli şekilde nasıl göğüs idmanı yaparım dediğim gibi göğüs için bench press var yine yukarıdan aşağıya doğru uzanan bench press sehpası var adını unuttum butterfly makinesi var birde giryalar var aletler bunlar bana güzel bir antreman yazabilirseniz özellikle iç göğüs için kendim çünkü birşeyleri yanlış yapıyorum o kesin.


    bu arada beslenmeme dikkat ediyorum beslenme işinden yana sıkıntı yok
     
  2. barfiksPro
    Offline

    barfiksPro Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2013
    Mesajlar:
    393
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    53
    forum ölmüş
     
  3. mevsres
    Online

    mevsres Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    675
    Beğenileri:
    508
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Gürcistan
    Saat 05:20'de konu açıyorsun forum ölmüş diyorsun. :D

    Doldurmak derken ne anlamda, mesela aradaki boşluktan bahsediyorsan o zaten hayatta dolmaz genetiktir.

    Ha kas olarak bir eksik varsa ortada o zaman üst göğüs antremanlarına odaklan ve FLY hareketlerini yine yapmaya devam et, özellikle Bench Press yerine Dumbell Press yapmanı öneririm, Dumbell Press'de ağırlığı daha da aşağı indirip göğsünü gerdirme imkanın var.

    Zaten eksik olan bölgeleri dengelemek bu sporda öyle kolay bir şey değil çok ama çok zordur, benim sağ kolum ile sol kolum arasında ilk başladığımda 1 Cm fark vardı, aradan birkaç sene geçti ancak 0.5 CM farkı kapatabildim ve şimdi yarım CM fark var.
     
  4. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Değerli üyemiz ;
    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, mevcut başlıkları okumanız ve hangi kas grubu için hangi hareketlerin yapılabileceğini gösteren egzersizler bölümünü incelemeniz.

    Daha sonra yeni başlamış iseniz forumda 3.aya kadar program kalıpları mevcut onları inceleyebilirsiniz.
    Eğer daha ileri aşamada iseniz diğer üyelerin programlarının yorumlanması için açtıkları başlıkları inceleyiniz.
    Hala tereddütleriniz varsa mevcut programınızı ve diğer özelliklerinizi yazacağınız bir başlık açınız ve üyelerimizin yorumlarını almaya çalışınız.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş