Burun spreyinde kortizon

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve Dexter_Morgan tarafından 6 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Dexter_Morgan
    Offline

    Dexter_Morgan Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.224
    Beğenileri:
    663
    Ödül Puanları:
    123
    Merhaba arkadaşlar burnum tıkanık ve alerji olduğu için doktor bana nanosex adlı burun spreyi yazdı internetten araştırnıca kortizon steroidi içerdiğini farkettim. Acaba bunun bana zararı olur mu yoksa pozitif etkisi mi olur BB'de?

    Bazıları yağlanmaya yol açıyor falan demiş eğer gerçek ise bırakmak istiyorum. Lütfen bilgiye ihtiyacım var.
     
  2. atakan_irresistable
    Offline

    atakan_irresistable Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.202
    Beğenileri:
    702
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    istanbul
    ilacı kısa süreli alıyorsanız korkacak hiç bir durum yoktur. çağımızda sağlığını kortizona borçlu milyonlarca insan bulunmaktadır. tabiki yan etkileri oldukça fazladır ancak akut tedavilerde etkisi çok az olduğundan kullanmanızda sakınca yoktur.
     
    sirkülasyon ve Dexter_Morgan bunu beğendi.
  3. Dexter_Morgan
    Offline

    Dexter_Morgan Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.224
    Beğenileri:
    663
    Ödül Puanları:
    123
    Cevabınız için teşekkürler. 17 yaşındayım 18. yaşımı doldurduğumda ameliyat olacağım o zamana kadar kullanacağım sanırım yani 1-2 sene yaklaşık, zaten çok işe yaramıyor bırakmayı da düşünebilirim hala nefes problemi var burundan.
     
  4. sirkülasyon
    Offline

    sirkülasyon Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2012
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Aynı durumu yaşamaktayım.Burun ameliyatı olana kadar otrivine ile idare edeyim derken eczanenin biri bunu verdi otrivin alıp durma bu daha zararsız dedi.Eve geldim sıktım hiçbişey olmadı.Çok şaşırdım çünkü 3 kat pahalı ve kutusu tuzlu su gibi değil yani içinde etkili bi madde olduğu da belli.


    Hemen araştırmaya koyuldum bu etkili maddeyi sonra kısa süreli bi şok geçirdim ilacın steroid olduğunu öğrendim,yuh dedim ne alaka.. nazoster,nasonex..vs burnu tıkayan, alerjide iyice şişen burun etlerine steroid tedavisi yapmak içinmiş.Bu dokulara doğrudan uyguluyorsunuz ve dokuların yakılıp kan şekerine çevrilmesine sebep oluyor.Vücut geliştirmecilerin korkulu rüyası ''proteinlerin aminoasitlere ayrılıp yakılması'' işte bu ilacın burunda yaptığı şey bu hyper_ 20-30 gün sonra burun etiniz iyice küçülmüş baya doku kaybetmiş oluyor ve rahat bi nefes alıyorsunuz.

    Açıkçası ben kullanmaktan vazgeçtim ameliyatımı olacağım hemen.
     
  5. Dexter_Morgan
    Offline

    Dexter_Morgan Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.224
    Beğenileri:
    663
    Ödül Puanları:
    123
    Evet kortizollar zararlı. Ama ömür boyu kullanmayacaksan geçici olarak (ameliyat olana kadar) kullanabilirsin. Ben halen kullanmaktayım.
     

Sayfayı Paylaş