Burn Çalışma Sistemi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ARSON tarafından 21 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. ARSON
    Offline

    ARSON Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2005
    Mesajlar:
    461
    Beğenileri:
    1.607
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    V.G.F. 1.Kademe Antrenör
    Yer:
    MERSİN
    Burn çalışma sistemi çok uzun zamanlara dayanıyor, ilk olympiadan günümüze kadar değişmeyen sonuç her zaman işe yaradığıdır. Bu sistemde yardım almadan tükenme sınırının üzerine çıkmaya çalışırsınız, çalışma sonundaysa acıya dayananlar galip çıkanlar olacaktır. Peki nasıl olacak bu iş? Şöyle; belirlenmiş bazı egzersizlerin sonunda çeyrek tekrarlar yapacaksınız. Belirlenmiş diyorum çünkü her egzersiz buna izin vermiyor. Mesela Barbell Scott Curl örneğini verelim; 6-8 tekrar normal ve düzgün bir çalışma yaptınız ama barı yerine koymuyorsunuz ve bir 6-8 tekrar daha çalışıyorsunuz burada dikkat etmeniz gereken bu tekrarların çeyrek tekrar olacağı yani ilk 6-8 tekrarda bar alnınıza deyecek kadar yaklaşırken buna alınız ile arasında neredeyse 2 karış mesafe oluyor. Anlamışsınızdır niye uzatıyorsm ben de :D tam yolu 4 e bölün ve 4te 1lik kısmını çalışın.
    3setlik bir çalışmanın her setinde uygulanacak. Tüm bölgeler için çalışıla bilir çok olumlu sonuçlar verir (tabii iyi bir beslenme ve doğru çalışmayla)
    Yeni başlayanlara uygun değildir, özellikle iyi beslenip dinlendiğiniz halde gelişemiyorum dediğiniz zamanlarda şok etkisi yapar , senede 3-4 defa , 6-8 haftalık dönemleler şeklinde çalışılabilir ve tecrübe gerektirir. Birden fazla egzersizde uyglunacağı zaman tekrarlar 4-5 e kadar düşürülebilir ama daha az değil.
    Peki hangi hareketler "Burn" sisteme uygundur :

    Göğüs : Dumbel Fly,Pec Deck , Butter Fly , Cable Crossover , paralel bar dips
    Sırt : Pull Down
    Omuz : Side Lateral
    Biceps : Preacher, Scott Curl, Horizontal Curl , Incline Dumbell Curl
    Triceps : Dips , Pressdown , Pushdown , Close grip bench Press
    Bacak: leg extension , leg curl
    Karın : crunch , knee-up

    by Ersin Özkul
    http://naturelvg.blogspot.com/2012/12/burn-calsma-sistemi.html
     

Sayfayı Paylaş