burakciftci03 yağ yakım diyeti

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve burakciftci03 tarafından 28 Ekim 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. burakciftci03
    Offline

    burakciftci03 Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    saat 07:00
    100 gr yağsız lor peyniri 85 kcal - 17.3 protein - 1.9 karbonhidrat - 0.4 yağ

    sabah kahvaltısi 07.45
    1TAM 5 YUMURTA BEYAZI = 143 kcal - 20,33 protein - 1,8 karbonhidrat - 5,01 yağ
    100 gr yulaf ezmesi = 356 kcal - 12,6 protein - 61,4 karbonhidrat - 7 yağ
    300 ml pınar light süt = 105 kcal - 10,5 protein - 20 karbonhidrat - 0,50 yağ

    saat 11.00

    1 adet elma ve 1 çay 52 kcal - 0.3 protein - 11.43 karbonhidrat - 0.4 yağ

    saat 14.30

    80 gr light ton balığı - 47.5 kcal - 11 protein - 0,4 karbonhidrat - 0.2 yağ
    TON BALIĞI İLE YAPILMIŞ SALATA 1 TATLI KAŞIĞI ZEYTİN YAĞI - 250 kcal

    saat 16.00 antreman öncesi
    1 ADET SADE NESCAFE 1 kcal


    saat 18.30 aksam yemeği
    250 gr tavuk göğsü 77 kcal - 55 protein - 0 karbonhidrat - 2.1 yağ
    100 gr pirinç lapası 0.9 kcal - 2,4 protein - 24,2 karbonhidrat - 0,1 yağ
    200 gr light yogurt 57 kcal - 6,5 protein - 7,4 karbonhidrat - 0,15 yağ
    yada 1 tabak haşlanmış sebze

    saat 21:00

    100 gr yağsız lor peyniri 85 kcal - 17.3 protein - 1.9 karbonhidrat - 0.4 yağ

    SABAH KALKINCA 2 BARDAK SU VE YATMADAN ÖNCE 2 BARDAK SU YAĞ YAKIMI İÇİN İDEALDİR.

    TOPLAM: 1008 kcal - 153,23 protein - 130,43 karbonhidrat - 16,26 yağ
     
  2. rsxer
    Offline

    rsxer Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2009
    Mesajlar:
    340
    Beğenileri:
    71
    Ödül Puanları:
    0

    akşam yemek saati benim spor saatim , akşam yemeğini spordan önce yiyorum spor sonrası bi kase yoğurt yiyorum ... :confused:
     

Sayfayı Paylaş