Bulk ve vucudum yardim

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve umut3504 tarafından 14 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. umut3504
    Offline

    umut3504 Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    404
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    2500 kcallik bulk yapiyorm boy 1,85 kilo 59 yas 18 sizce vucut tipim nasil zayifim biliyorm

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  2. umut3504
    Offline

    umut3504 Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    404
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  3. fatih.b
    Offline

    fatih.b Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    128
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Abi kurdan gibisin ne bulduysan yee
     
  4. umut3504
    Offline

    umut3504 Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    404
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynen ya ama midem kucuk gakiba yiyorm hemen karnim sisiyo

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  5. Verminaard
    Offline

    Verminaard Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2012
    Mesajlar:
    333
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Vucut ektoyum diye bagiriyor
    Asagi yukari 4000 kaloriyi bulman gerek

    GT-I9001 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  6. umut3504
    Offline

    umut3504 Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    404
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu arada 110 kilodan buraya indigimi belirteyim

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  7. umut3504
    Offline

    umut3504 Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    404
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Spor sonrasi ogunum nasil tavuklu kurufasulye bulgur sogan
    [​IMG]

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  8. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Vücut tipin anoreksik.
    Rezalet kardeşim rezalet. O bulgur pilavını 3 katına çıkart.
    2 demiyorum bak, en az 3 kat. Yumruk kadar bulgur pilavıyla ne yapmaya çalışıyorsun Umut? Şaka mı bu? Kilo almaya çalışıyorsun sen, o tabak ağzına kadar dolu olacak. Tamamen, ağzına kadar. Bitince gidip bir tabak daha alacaksın. Bu ne Umut?
    Bak sana kızmıştım o kiloda yağlanmaktan korkmana falan da durum gerçekten düşündüğümden de ciddiymiş. Yeme bozukluğun var. Tıbbi destek almanı öneririm ama o zamana kadar şunu bil ki bu yediğin hiçbir şey. Sakın yiyemiyorum deme, yiyeceksin. Kalori hesabını falan da bırak. 2500-3000 neyse ne, yağsız kas yapımıyla falan uğraşmadan çıldırmış gibi önüne gelen herşeyi yiyeceksin. Vücut kompozisyonunu düşünecek durumda değilsin.

    O bulgur tabağını ağzına kadar doldur, yanında da gene ağzına kadar dolu bir kase tam yağlı yoğurt ye. Alabiliyorsan bitirdikten sonra bir tabak daha bulgur al. Alamıyorsan da zorla kendini. Kalori hesabını unut. Yağ hesabını unut. Sadece ye.
     
    egemennn bunu beğendi.
  9. umut3504
    Offline

    umut3504 Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    404
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu biraz ilerde golgesi gorunen ypgurt zaten sunu belirteyim bulgurun az olmasinin nedeni aksam yemegi diye ama oglen ve antrenmandan oncede yiyorm toplamda 130 gram cig bulgur yiyorm cogunu antrenmandan once

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  10. HecToR Tuning©
    Offline

    HecToR Tuning© Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2012
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Oto Mekaniker
    Yer:
    Yaban Hayatı
    Kardeşim yorumları dikkate al ve mideni büyüt daha fazla ye. O dediğin 130 gram bulguru 1 öğünde yemen lazım. Bak @doxux sana yazmış dikkate al. Bende 185 cm boy 57 kg ile başladım 28 gün önce ama yemek programı bu kadar az değil resmen 3 katına çıktım. Sende alıştır kendini. Kahvaltınla, ara öğünlerinde nizami olarak ye ve uyu.
     
  11. Eresbos
    Offline

    Eresbos Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    882
    Beğenileri:
    546
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    istanbul
    ebru gündeş kadin basina kilo almak icin gece yatmadan once manti yiyorum diyordu, sen hala civciv gibi besleniyorsun. sekerli besinler tuketmedikce yaglanmazsin. bulgur makarna kurufasulye yumurta et ye. yulaf ye,muz ve sut koy ye. ye arkadas ye!

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
    doxux bunu beğendi.
  12. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Sabah, akşam, ayrıntıları bırakman lazım. Bunlar ince hesaplar, senin ihtiyacın yok. Sen şu anda sağlıksızlık derecesinde zayıfsın ve kilo alman lazım. Kilo almak için de bu gördüğüm şey yetersiz. Seni ikna edene kadar tekrarlayacağım bunu. Sen tabağını yarın bulgur pilavı piyasadan kalkacakmış gibi dolduracaksın, tıka basa. Hem öğlen hem akşam, hem antrenmandan önce hem sonra. Ne zaman olduğu farketmez, sürekli ve yiyebildiğin kadar yiyeceksin. Yiyebildiğin kadar yedikten sonra oturup daha da yiyeceksin.
     
  13. TeamFlicka
    Offline

    TeamFlicka Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2014
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeşim şu 2500 cal olan beslenme programnını bana atabilir misin ?
     
  14. umut3504
    Offline

    umut3504 Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    404
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Cok haklisiniz ama galiba anereksia var bnde gobek ve yaglanmaktan eski kiloma donmekten hala cok kprkuyorm o eski yadmsadiklarim aklima geldikce korkuyorm iste ne yapayim ama bi yandanda hacimli kasli olmakda istemiyor degilim yani

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  15. eci
    Offline

    eci Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    111
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Korkmadan dalacaksın yulafa, bulgura vücudunda ne yağ kalmış ne kas, yakında olan etide eriteceksin.

    [​IMG]
     
    doxux bunu beğendi.
  16. umut3504
    Offline

    umut3504 Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    404
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Oglen ogunum [​IMG]

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  17. eci
    Offline

    eci Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    111
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Kilo vermek için ideal bir öğün.
     
  18. umut3504
    Offline

    umut3504 Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    404
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Ama boluyorm bu makarnadan 1 tabakda 2 saat sonra yicem aksamda dolu tabak tZlaze fasulye 3 kasik makarna

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  19. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    2 saat sonra 1.5 tabak, akşama 6 kaşık makarnayı dene. Daha fazla zorlaman lazım ama yeterince zorlarsan birkaç hafta içinde iştahının artmaya başladığını göreceksin ve şu anda seni çatlatacağını düşündüğün miktarları çok rahat yemeye başlayacaksın.
     
  20. je ne regrette rien
    Online

    je ne regrette rien Guest

    Yahu umut sen kadın değilsin ki o önünü insanlar definasyon da yiyorlar. Senin zayıflığınnormal bir zayıflık değil dinle bizi..
     

Sayfayı Paylaş