Bulk icin yardim

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Mehmet42 tarafından 31 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Mehmet42
    Offline

    Mehmet42 Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    abiler merhaba yasim 15 8 aydir fitness e gidiyorum artik daha fazla kas kutlesi kazanmanin vakti geldi diye dusunuyorum interntte okudum bulk yapin diyorlar bana yardimci olacak bi bulk programi yazabilecek varmi kahvalta oglen aksam neler yemem lazim kilo 62
     
  2. FitnessMerdo
    Offline

    FitnessMerdo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    772
    Beğenileri:
    144
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Kahvaltıda lor peyniri bal yumurta yula yiyebirlrsin akşamları yüksek protein karbonhidratlar yiyebilrsin tavuk pilav makarna kendin mikser varsa shake yap
     
  3. Mehmet42
    Offline

    Mehmet42 Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    interntten baktigima gore yaptigim program

    sabah 4 yumurta 2 si tum yulaf ve 2 dilim kepekli ekmek
    ara ogun muz veya elma
    oglen bulgur pilavi yada makarna ve tavuk gogsu
    1 ,2 saat sonra antreman
    aksam ogunu nu saat kacta yemem lazim peki ? genelde hizli acikiyorum bide olmusmu program cevaplarinizi beklerim
     
  4. FitnessMerdo
    Offline

    FitnessMerdo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    772
    Beğenileri:
    144
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Normal vaktinde ye gece yatarken yemek yersen extra kg alırsın gece yatarken lor peyiniri süt shake falan kullanırsın
     
    sergen turaman bunu beğendi.
  5. Mehmet42
    Offline

    Mehmet42 Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    kardes peki kac kiloya kadar bulk yapsam 62 kiloyum suanda
     
  6. FitnessMerdo
    Offline

    FitnessMerdo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    772
    Beğenileri:
    144
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Şimdi ideal kilona kadar yaparsın yada hacim yaparım dersin dahada artırısın sana tavsiyem aynada iyi görünüyorsan yeterlidir
     
  7. Mehmet42
    Offline

    Mehmet42 Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    kac ay devam edilir normalde
     
  8. sergen turaman
    Online

    sergen turaman Üye

    Katılım:
    3 Mart 2016
    Mesajlar:
    611
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeşim bilmiyorsun yknus bilgi verme gece yemekle kg almanın alakası yok.hersey kalorine bakıyor. Definaysonda gece 11 de pilav yiyordum. Cahİlçe cevaplara bakma kardeşim. Kalori miktarını belirle 500 üstünü yer haftada yarım kg alırsın.
     
    emreozgun479 ve Pink Zeppelin bunu beğendi.
  9. Mehmet42
    Offline

    Mehmet42 Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    sagol reis adamsin programinma bakarmisin bi
    sabah 4 yumurta 2 tam yulaf ve 2 dilim kepekli ekmek
    oglen makarna ve tavuk gogsu
    ara ogunlerde muz elma
    aksam bulgur pilavi tavuk gogsu
    yatmadan once 1 bardak su
    reis oglen le aksamin yanina ne ekleyebilirim baska ewy cevabin icin sonunda aklili bi cevap geldi
     
    sergen turaman bunu beğendi.
  10. sergen turaman
    Online

    sergen turaman Üye

    Katılım:
    3 Mart 2016
    Mesajlar:
    611
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Şimdi kardeşim söyle bakalım bi toplam şu programın kalorisine.yulaf 50 gr yesen
    sabah kalorilerin:494 ara öğünde elma yesen 88 kalori
    öğlen 100 gr pişmemis ağırlık makarna yesen 345 kalori
    Aksam 100 gr bulgur yesen gene pişmemis
    Bide 150 gr tavuk bu oyunda 560 kalori yapar . Toplam 1433 kalori.çok az.arttırıcan sin kardeşim. 2 katı fazla yicek sin
     
    Mehmet42 bunu beğendi.
  11. Mehmet42
    Offline

    Mehmet42 Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    kardesim neyi artirabilir im bide sonra yaglanma olacakmi
     
    sergen turaman bunu beğendi.
  12. generationiron
    Offline

    generationiron Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2016
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    dostum burda tamamen saçma bir beslenme programı yazmışsın,bu şekilde olmaz.
    öncelikle suç sende değil sana 150 gram tavuğu 560 kalori yapar diyenlerde aramak lazım.150 gram tavuk 165 kalori yapar eğer 150 gram tavuk 560 kalori yapsaydı ben sadece tavuktan 2240 kalori alırdım böyle bir saçmalık olmaz.ayrıca 2 tam yulaf nedir? yulaf diye bahsettiğimiz şey yulaf ezmesi ve gramla ölçüllür.ayrıca bunları yazman senin kilo alıp almayacağını göstermez tavuk göğsü,bulgur yazmışsın tamam da kaç gram tavuk kaç gram bulgur?programında makroları kaç gram aldığına dair hiçbir bilgi yok.kafana göre tartmadan ölçmeden ya kilo alamazsın ya da yağlanırsın.ve yatmadan önce 1 bardak su demişsin.günde ortalama 2.5 3 litre su tüketmen gerekiyor programında yatmadan önce 1 bardak su diye bir şey yok.yatmadan kasein içeren besinler alırsan iyidir.ben sana yarın ortalama bir program atacağım kendine göre gramları ayarlarsın.
     
  13. sergen turaman
    Online

    sergen turaman Üye

    Katılım:
    3 Mart 2016
    Mesajlar:
    611
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Akıllı insan orda 100 gr çiğ bulgur la tavuğun toplam kalorisini yazdım.

    SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  14. Mehmet42
    Offline

    Mehmet42 Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    1 bardak sut dıcektım nasil bi program olmali peki simdi evde hasas tarti yok ondan tartamiom ins yarin alinca daha iyi olacak programi bekliyorum
    --- Mesaj birleştirildi, 2 Eylül 2016 ---
    bildigim kadariyla yulafda yuksek kalori var icinde kuru uzum kuru incir falan da koyuyorum
    --- Mesaj birleştirildi, 2 Eylül 2016 ---
    senin atacagin program ile hasas tarti ile daha ii olacak simidlik boyle bisi yazdim hasas tarti yok cunku
     
  15. generationiron
    Offline

    generationiron Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2016
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    dostum tartı kesinlikle gerekli güven bana program aşağıda.bu örnek bi program olsun senin için günlük alman gereken kalorini hesaplayıp besınlerini yaz 2 hafta sonunda 1-2 kilo arası bir kilo alamadıysan 200 kalori arttır veya çok fazla yağlanıyorsan biraz azalt.deneyerek bulabilirsin herkesin vücudu farklı.yağsız kilonun başına 1.5 2 gram protein almaya bak.aklına bir şey takılırsa özelden yazabilirsin bildiğim kadarıyla yardımcı olurum 3FdZ0p_9.jpg
     
    Son düzenleme: 3 Eylül 2016
    Mehmet42 bunu beğendi.
  16. Mehmet42
    Offline

    Mehmet42 Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Sagolasın reyıs adamin dibisin su 4. su yogurt mu
    --- Mesaj birleştirildi, 3 Eylül 2016 ---
    Insallah yarin adam gibi bulk a basliyacam sayende cok sagol kardes
    --- Mesaj birleştirildi, 3 Eylül 2016 ---
    kardes bide anladigim kadariyla orda 3 ogun var yulaf sut yumurta kahvalti
    80 gram yagi ve tavuk gogsu de oglen yemegi ise pirinc bulgur u ne zaman yiyecegim en son ogunde aksam yemegi olduguna gore
     
    Son düzenleme: 3 Eylül 2016
  17. generationiron
    Offline

    generationiron Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2016
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    dostum burda 3 öğün yok 3 öğünde bunlari tüketemezsin ben sabah kalktigimda yumurtalari sütle yulafı yerim sonrasında akşam yapacağım idmana göre 2 3 saatte bir yemeklerimi yerim.80 gram zeytinyagi(ayçiçek değil zeytinyagi) buju yemeklerde kullan 40 50 gram da en altta yazan kuruyemişleri tüket.antrenmandan önce glisemik indeksi düşük antrenmandan sonra yüksek olan besinleri tüket(beyaz pirinç gibi).bunlar tüm gün içinde yemen gereken besinler.8 saat uyu ve yatmadan 2 3 saat önce yemeği bırak
     
    Son düzenleme: 3 Eylül 2016
  18. sergen turaman
    Online

    sergen turaman Üye

    Katılım:
    3 Mart 2016
    Mesajlar:
    611
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Pirinç in glisemik endexi yüksektir yanlış yazmışsın galiba.

    SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  19. ykp.jacops
    Offline

    ykp.jacops Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İSTANBUL
    Oncelikle maddi durumun iyiyse bi mass gainer alman ve hergun gunluk miktari kullanman.Vucudunu 3saatten fazla ac birakmaman gunluk en az 5ogun yiyip ogunler az olsunki bidaki ogune yer kalsin onemli olan mideyi bos birakmaman.
     
  20. generationiron
    Offline

    generationiron Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2016
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    aynen dostum tam tersi olacaktı düzelttim
    --- Mesaj birleştirildi, 3 Eylül 2016 ---
    dostum mass gainer öncelik değildir öncelik besinlerdir eğer yemeğin hepsini yemekte zorlanırsan kullanabilirsin demek daha iyi olur.ki ben o durumda da vitargoyu tavsiye ediyorum.mass gainerlar yüksek derecede şeker içeriyor ancak vitargo bu yönde çok iyi.tabi bu iyiliğine karşılık tadı çok kötüdür o ayrı
     

Sayfayı Paylaş