bulk dönemi beslenmede çeşitlilik önemlimi?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve bakici29 tarafından 22 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. bakici29
    Offline

    bakici29 Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2014
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci-medikal
    Yer:
    istanbul
    soru gayet açık arkadaşlar bulk döneminde beslenme programı hazırlarken yiyeceklerin çeşitlerinin fazla olması şartmı?
    mesela sabah beş yumurta ile yulaflı yumurta yesem günün kalanında yarım kilo tavuk göğüs etiyle bulgur pilavı veya makarna+ kuruyemiş bazende kendi yağıyla kızarmış tavuk kanadı yesemde yetermi(toplanma en az altı öğün hedefliyorum)

    yanlış anlamayın ama bu aralar forumdaki hiçbi soruma cevap alamadım arkadaşlar görüp cevap vermeyen insanların sayısı oldukça fazla acaba bilgili kişiler forumu bıraktımı yada bu konularda bilgilerimi yok?
     
  2. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Çeşitlilik tabi ki önemlidir ama sporcunun da yiyebileceği ve pratikte olan gıdalar az.
    Genelde protein kaynağı olarak ekonomik diye tavuk göğsü tüketiyoruz.
    Karbonhidrat kaynağı olarak da sağlıklı olanlarından bulgur, makarna ve yulaf var.
    Bu konuyu takipte olacağım benim de merak ettiğim bir konu.
     
    bakici29 bunu beğendi.
  3. columbu
    Offline

    columbu Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    531
    Beğenileri:
    1.017
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Önemli olan protein + karbonhidrat + yağ + mineral + vitamin dengesini sağlayabilmek bu konuda, araştırırsanız birtakım profesyonellerin uzun süreler boyunca beslenme durumunu aynen koruduğunu görebilirsiniz. Lakin sindirim sistemini zorlayan, zarar veren, zararlı bileşenlerin vücuda birikmesini sağlayan besinleri de sürekli tüketmemekte fayda var, misal müsli veya yulaf ezmesini her gün tüketirseniz bağırsaklarınız bayram edecektir, boşaltımda zerre sıkıntı yaşamazsınız :) lakin her gün yenen 200 gr kuzu eti birkaç gün içerisinde midenizde yanma, yani sindirim zorluğu ile karşınıza çıkacaktır.
     
    bakici29 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş