bulk dönem kardiyo

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve okankut tarafından 28 Aralık 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. okankut
    Offline

    okankut Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    464
    Beğenileri:
    309
    Ödül Puanları:
    73
    hepimiz yağ yakma döneminde kardiyoya yükleniyoruz..
    peki sizce bulk dönemde kardiyo yapılmalı mı..
    bu konuda farklı görüşlerle karşılaştım o yüzden tartışalım istedim..
    yalnız bu başlıkta kastım kardiyonun genel vucut sağlığı (kalp damar gibi) üzerine etkisi değil yoksa kardiyonun sağlık için gerekli olduğunu hepimiz biliyoruz.
    açık bir ifadeyle sizce bulk dönemde kardiyo kas gelişimi açısından faydalı mıdır, ne oranda yapılmalıdır, yoksa kütle kazanmak için yapılmasa daha mı iyi olur..
     
  2. zhu.zhq
    Offline

    zhu.zhq Üye

    Katılım:
    27 Mart 2009
    Mesajlar:
    999
    Beğenileri:
    338
    Ödül Puanları:
    73
    menshealt de okumustum kolay hacim kazanmak için kardiyoya ara verin diyordu
     
  3. sofa
    Offline

    sofa Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    148
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    38
    Bende arnold'un her antremandan sonra 2 km mutlaka koştuğunu duydum bizim salondaki hocadan.Nispeten kalıcı kas sahibi olmak istiyorsan.Yani sporu bıraktığın anda hemen sönmeyen cinsten.Her antremandan sonra cardioya hafif yüklenilmeliymiş.
     
  4. CosaNostra
    Offline

    CosaNostra Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    307
    Beğenileri:
    190
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir - Karşıyaka
    Nickinin hakkını veriyorsun ne diyeyim ki...Kalıcı kas nedir yani nasıl yapılır kalıcı kas söylede bizde yapalım? bahsettiğin şey hiç spor yapmayan insanlarda olan ve hacmi düşmeyen kas ise o zaten genetiktir.Ama spordan sonra sönmek ne demek balon mu bunlar sönsün? Hacim elbet düşer ama bu senin elindedir beslenmene dikkat ediceksin spordan sonraki dönemdede.Kalıcı kas sönmeyen kas geyiğini artık dahada uzatmanın alemi yok.


    Haftada 1uzun süreli olmamak üzere koşabilirsin kondisyon ve nefes amaçlı.25-30 dk saatte 9 km kızla haftada bir koş eğer kardiyo yapmak istiyorsan bulk dönemde.Ama tavsiye etmiyorum açıkçası zaten definasyonda koşunun gözüne vuruyoruz.Definasyona geçmeden 1 2 hafta önce haftada 1-2 koşarsın kondisyon amaçlı yeterli gelir.
     
    sofa bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş