Buda benim hem büyümeyi hemde yağ yakımını hedefleyen beslenme programım

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve tosunpaşa123 tarafından 13 Haziran 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. tosunpaşa123
    Offline

    tosunpaşa123 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Sabah kalkış : Off günleri limonlu ılık su , antrenman günleri 1 ölçek protein tozu

    Kahvaltı : 3 yumurta beyazı 1 tam yumurta , yaklaşık 50 gram lor,60-70 gram kadar yulaf ( yoğurt ve kuru kayısı ile ), 3-4 zeytin, domates, bazen 1 çay kaşığı ev yapımı fındık ezmesi, 1 bardak light süt.


    Ara öğün : 1 bardak yeşil çay, Türk kahvesi yada yeşil elma

    Öğle : 2-3 dilim fileto tavuk göğüsü, lapa bulgur, az bir şey sebze yemeği ve yoğurt

    Ara öğün : 1 avuk fındık fıstık yada meyve

    Akşam ( Antrenman sonrası ) : Antrenmandan sonra hemen muz ve 1 ölçek protein tozu, 2-3 dilim fileto tavuk göğüsü, az lapa bulgur, light yoğurt.
     
  2. mrzess
    Offline

    mrzess Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2011
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Program gayet güzel düzenlenmiş.Kahvaltıdaki yumurta oranını arttırmanı tavsiye ederim.Yiyebiliyorsan 5-6 iyi olabilir.
     
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Gunlukler gunluk yazmak icindir.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş