Bu yaşta bunalıma giricem !

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve busekrgl tarafından 24 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. busekrgl
    Offline

    busekrgl Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    17 yaşındayım. Boyum 164 ve kilom 74 , vermem gereken 15 kilo var kocaman popom ve aşırı kalın bacaklarım var . Ölçüler 95-70-115 böyle. Diğer kısımlarında erimesi gerekiyor ama önceliğim bacaklar ve popo . Evde kondisyon bisikletim var en fazla orta derecede 30 dk dayanabiliyorum bu yeterli mi ? Tek başına bisikletle 1 ayda incelme olur mu ? Küçüklüğümden beri bunlarla uğraşıyorum lütfen yardım edin :(
     
  2. pulloverforever
    Offline

    pulloverforever Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2011
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    147
    Ödül Puanları:
    0
    bir spor salonuna yazılın , hemen akabinde bir diyetisyenede başvurup beslenme duzeninizi beraber gozden geçirin. bu iki merci size yeterli yardımı sağlayacaktır. kolay gelsin diyorum
     
  3. busekrgl
    Offline

    busekrgl Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Diyetisyene gittim verdiğimin fazlasıyla geri aldım , 3 ay b-fit e gidip bi sonuç alamadığımdan ailem başka yere göndermiyo mecbur kendi çabalarımla bişeyler yapmak zorundayım bu arada cevap verdiğiniz için teşekkürler :)
     
  4. _chrispy_
    Offline

    _chrispy_ Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba bende 1 buçuk aydır kilo vermeye çalışıyorum. sonuçlardan da memnun sayılırım sana 'shaun T. insanity' programını önerebilirim bende kesinlikle işe yaradı 1 buçuk ayda 8 kilo verdim ve selülitlerimde falan bi hayli fark oldu program başta zor gelebiliyor yapamıyorum diiye oturup ağladığımı bile oldu ama şu an 2. aydayım ve çok gelişme var. 1 tane şınav çekemeyen ben aralıksız 17-18 şınav çekebiliyorum bacaklarımda ve omuzlarımda büyük farklılıklar var youtube da aratırsan karşına insanity hakkında bi çok video çıkacaktır sonuçlar çok olumlu thums:
     
    busekrgl bunu beğendi.
  5. fsmy
    Offline

    fsmy Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2010
    Mesajlar:
    307
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    niçin kendine 1 ay süre koyuyorsunki?
    sabır et sıkı diyet yap, kondüsyon bisikletine 30 dakika dayanıyorsan,gün içerisinde bi kaç kere bin,ve arada sprint at,sabır ettikten sonra başarırsın...
     
  6. busekrgl
    Offline

    busekrgl Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    1 ay diye sınırlamadım kendimi ama tahmini ayda kaç kilo gidiceğini duyduğumda daha bi hevesleniyorum :D
     
  7. Dexter_Morgan
    Offline

    Dexter_Morgan Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.224
    Beğenileri:
    663
    Ödül Puanları:
    123
    bayanlarda kilo verirken spor yapmaları şart değil tabi sarkmaları göze alırım dersen. işin sırrı boğazını tutmak ve planlı diyet
     
  8. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    koşuya devam et + bisiklet sür mutlaka . şimdi yemeni içmeni kes diyecem hiç akıllıca olmayacak :)

    aslında ağır tempoda çalışılırsa diyete gerek yok diyet sadece kualaların işi :) bir yıl yerler 2 ay diyet yaparlar

    aslında istediğimizi yiyebiliriz ama yakmak şartıyla

    çok ye + çok çok çalışş , koşu olsun bisiklet olsun özellikle bisiklet bence gerçek bir bisiklet sürmelisin :)

    hayatım boyunca hiç yediklerime dikkat etmedim sadece

    çok yediğim günlerde daha çok çalıştım ve daha çok terledim :)

    yaşam felsefem bu deneyebilirsin istersen :)
     
  9. busekrgl
    Offline

    busekrgl Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Zaten yemekle bi problem yok hiç yemesemde onu aramam ama kışın okul varken masa başından kalkmıyorum ders çalışcam diye ondan kilo veremiyorum . Biraz daha fazla hareket lazım azim lazım ölçülerde küçülme görsem bi devamını getiririmde inşallah olur :)
     
  10. PsikoTR96
    Offline

    PsikoTR96 Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    öncelikle sabah uyanır uyanmaz 1 ya da 2 bardak su içiniz. Metabolizmanızın daha hızlı çalışmasını sağlar. aynı zamanda öğle ve akşam yemeğinden 10 dakka önce de 1 bardak su için. yemeklerde yoğurt yemeyi tercih edin. ve tabikide spor yapın koşun, ip atlayın,.. kalori yakın kısacası :)
     
  11. Body06
    Offline

    Body06 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Bu işin sırrı düzenli beslenme ve spor ;)
    Spor yapmalısın kilo verirken sarkmaları önlemek ve vücudun sıkı durmasını sağlamak için,
    Dİyet yapmalısın yaptığın sporun faydalarını görebilmek için.
    Forumu araştırırsan daha fazla bilgiye sahip olabilirsin :)
    İyi günler,
     
  12. busekrgl
    Offline

    busekrgl Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Bisikleti biraz araştırdım ama 40 dk dan az yapılırsa yağ yakılmıyor falan yazmışlar aklımı karıştırdı bu kadar sürede de sadece 2 dilim ekmek yakılıyomuş gerçekten öyle mi ? :S Bacaklarımın küçülmesi için ne kadar yapmam gerekiyo ?
     

Sayfayı Paylaş