Bu Yağ Yakma Programına HIIT Eklemeli Miyim ?

Konusu 'Yağ Yakımı Günlüğü' forumundadır ve hanser35 tarafından 8 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. hanser35
    Offline

    hanser35 Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Tüm üyelere selamlar. Halihazırda uyguladığım ve aslında verimli sonuçlar aldığım full body programım ve beslenme programımdan (aslında beslenme programdan ziyade mantalite) artık eskisi kadar etki alamadığımı hissediyorum .Yani yağ oranımı daha alt seviyeye bir türlü düşüremiyorum. Sanırım sorunum HIIT eklememek.
    Kilom : 79 Boy : 1.77 Yaş :19 Yağ oranımı bilmiyorum ama internetten yaptığım araştırmalara göre tahminen %25-30 civarında.

    Antrenman Programı :Squat,Bench Press-Bent Over Row,Deadlift,Overhead Press.Bu 5 full body hareketi içerisinden herhangi 4 ünü seçerek döngü sistemi uyguluyorum. (Laktat Antrenmanı)
    Döngü : Squat 8-10 tekrar 60 - 80 sn Dinlenme
    Bench Press-Bent Over Row 8-10 tekrar 60 - 80 sn Dinlenme
    Deadlift 8-10 tekrar 60 - 80 sn Dinlenme
    Overhead Press 8-10 tekrar 60 - 80 sn Dinlenme
    Bu 4 hareketten oluşan döngüyü 3 kez uyguluyorum. Yüksek miktarda terliyorum da. Bu programı Pazartesi - Çarşamba ve Cuma günleri uyguluyorum.
    Yemek sistemime gelince düzenli olarak her öğünde yediğim rutin bir yiyecek yok sadece her sabah kahvaltısında yulaf , yumurta ve 1 adet meyve yerim. Öğle yemeği ve akşam yemeği değişiklik gösteriyor. Karbonhidrat oranı olabildiğince düşük fast food yok.
    Sizce bu programın eksiği nedir? Düşündüğüm gibi sorun HIIT ekleyerek giderilebilir mi ? HIIT 'yi Salı-Perembe-Cumartesi günlerine ekleyebilir miyim ? Cevaplarınızı bekliyorum .Şimdiden Teşekkürler.
     
  2. atraksiyonlu
    Offline

    atraksiyonlu Üye

    Katılım:
    29 Mart 2015
    Mesajlar:
    471
    Beğenileri:
    155
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    ne kadar zamandır yapıyorsun

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. hanser35
    Offline

    hanser35 Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Yani bu durum biraz karışık fakat son 4 aydır sürekli gidiyorum.Ondan önceki 3 yıl aralıklı olarak yaptım hep vg.Ama ciddi olarak devam ettiğim ve düzenli beslendiğim şu son 4 ay.Bu antrenman programını da 1.5 aydır uyguluyorum.
     
  4. atraksiyonlu
    Offline

    atraksiyonlu Üye

    Katılım:
    29 Mart 2015
    Mesajlar:
    471
    Beğenileri:
    155
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    bir hafta deload yap mesela 3 gün yine antrsnmana git ama 8-10 tekrar yapıyorsun ya 20-25 tekrar yapılacak ağırlık seç 20-25 tekrar yap maalesef deload hakkında pek bilgim yok ama araştırırsan bulursun ben deloadlarımı şu ana kadar bir hafta evde yatarak geçirdim 1 hafta deload haftası yapıyoruz mesela kalori ihtiyacın ne 2500 4 ay boyunca 2000 aldın bu haftada da 2400 al 2300 al hafta sonu cheat mealde yapabilirsin vücudu şoklamak lazım

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. hanser35
    Offline

    hanser35 Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Dediğini anladım biraz da araştırma yaptım. Bahsettiğin şey kafama yattı. Sanırım bende olan da bu vücudum antrenman sistemime alıştı. Deneyeceğim. Teşekkürler yorumun için .
     
    atraksiyonlu bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş