Bu Vücuda Ne Yapmalı?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Nadir Dağ tarafından 13 Kasım 2015 başlatılmıştır.

Tags:
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Nadir Dağ
    Offline

    Nadir Dağ Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Diş Hekimi
    Yer:
    Skopje
    DSC_1009.jpg DSC_1010.jpg Selamlar, yurtdışında yaşamaktayım ve burada doktorluk mesleğimi sürdürmekteyim. Vücut geliştirme,salon aktivitelerine pek yabancı oluşumdan ve salon cihazlarına hakim olmayışımdan ötürü burada bu konu hakkında bilgili arkadaşların fikrini almak isterim. Sorum sadece vücudumun ne kadar toplanabilir oluşuyla alakalı olacaktır. Öncelikle kilo vermem gerektiği kanaatindeyim, sizde fotoğraflarda görüp takdir edeceksiniz ki yağ oranım yüksek.. Hedefim müthiş devasa hacimlerle devasa kaslar yapmak değil sadece sağlıklı kilosuz bir yaşam sürdürebilmek. Tabiki verilen kiloyla hafifte olsa sıkılaşmakta fayda var bunu göz ardı etmeyeceğim. Hangi aletlerle hangi metodları uygulamam da fayda olacaktır vs gibi sizi çok fazla yormayacak türden sorularım var..Çalışmalarıma kısa süre içerisinde bulunduğum ülkede ki bir gym center da başlayacağım, prestart öncesi tavsiye de bulunacak arkadaşları dinlemek isterim. Herkese sağlıklı günler İyi çalışmalar dilerim...
     
  2. Jaddet00
    Offline

    Jaddet00 Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2015
    Mesajlar:
    56
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    doktorlarla aram çok iyidir :D kısmen yardımcı olayım .
    Çikolata, şeker , kola hepsi şuan bitti :Q
    1 saat koşu vb , sonra bölgesel ağırlık çalışma .Temeli sağlam atmış olursun
    Forumdan sağlam bir diyet programı iyi gcler
     
  3. Berkay YAŞACAN
    Offline

    Berkay YAŞACAN Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2015
    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    68
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Rize
    Hocam sanırsam gözle görebildiğim kadarıyla 110-120 kilo arası bir kilon var spora başlayıp 45 dk yı geçmeyecek şekilde haftada 5 gün kardiyo yapabilirsin.
    10 kilo verdikten sonrada ağırlık antremanları ve kardiyonun günlerini ayarlayıp çalışabilrisin.
    Sağlam bir diyet programı bul fazla kolori olmayacak gibi ve nefsine hakim ol. Emin ol azim yaparak inanırsan sonunda istediğin vucuda ulaşırsın
    Zayıf görmek dileğiyle iyi günler.
     

Sayfayı Paylaş