Bu Tür Bir Program Hakkında Düşünceleriniz ?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve SnycnYcl tarafından 25 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. SnycnYcl
    Offline

    SnycnYcl Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    543
    Beğenileri:
    131
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Marmaris
    Bu Tür Bir Program Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ? Yanlış tarafı varsa açıklar mısınız ? Gerekçesi bölümü mantıklı mı ? Yardımcı olursanız sevinirim

    Vücut kısımlarının dinlenmesini sağlayan 4-5 günlük programa bir örnek:


    1. Gün: Sırt ve kol kasları (çekme ve çekme)

    2. Gün: Alt vücut, üst bacak kasları, baldır kasları (alt vücut)

    3. Gün: Dinlenme

    4. Gün: Göğüs kasları, omuz kasları ve arka kol kasları (itme, itme ve itme)

    5. Gün: Alt vücut, arka bacak kasları (alt vücut)

    6. Gün: Karın kasları

    7. Gün: Dinlenme

    4-6 hafta boyunca bu programı tekrarlayın.

    3 günlük programa örnek olarak:

    1. Gün: Sırt kasları, kol kasları ve karın kasları (çekme, çekme ve çekme)

    2. Gün: Arka bacak kasları, üst bacak kasları ve baldır kasları (alt vücut)

    3. Gün: Göğüs kasları, omuz kasları ve arka kol kasları (itme, itme ve itme)

    4. Gün: Dinlenme

    5. Gün: Sırt kasları, kol kasları ve karın kasları (çekme, çekme ve çekme)

    6. Gün: Arka bacak kasları, üst bacak kasları ve baldır kasları (alt vücut)

    7. Gün: Göğüs kasları, omuz kasları ve arka kol kasları (itme, itme ve itme)

    8. Gün: Dinlenme

    9. Gün: Tekrarını yapma

    GEREKÇESİ
    Şimdi kas hareketlerini ve çalıştırdıkları vücut parçalarını gözümüzün önünde canlandırabildiğimiz için, bu hareketleri birbirleriyle nasıl eşleştireceğinizi bilmek kolaydır. Antrenmanınızda büyük etki yaratmak için yapılacak en mantıklı şey, tamamlayıcı kasları aynı kas gruplarıyla her gün çalıştırmaktır. Örneğin, göğüs kaslarını, omuz ve arka kol kaslarıyla aynı günde çalıştırmak çok akıllıca bir harekettir, çünkü bu hareketlerin hepsi “itme” hareketleridir. Göğüs kaslarınızı çalıştırırken göğsünüzle beraber sık sık omuz ve arka kol kaslarınızı da çalıştırırsınız. Bu yüzden göğüs kaslarınızı omuz ve arka kol kaslarıyla aynı günde çalıştırmalısınız.

    Aynı durum sırt kasları için de geçerlidir. Sırtınızı kol kaslarınızla beraber aynı gün çalıştırmak akıllıca bir harekettir, çünkü sırt kaslarını çalıştırma amaçlı yaptığınız egzersizler sırasında, kol kaslarınızı harekete geçirmek için “çekme” hareketlerini uygular
     
  2. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.192
    Beğenileri:
    3.244
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Değerli üyemiz;
    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;
    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır.
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş