bu sporda 2.ayım ve hoca değiştirdim hocanın verdiği program doğrumu??

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve opala tarafından 22 Şubat 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. opala
    Offline

    opala Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    bu foruma yeni girdim.yaklaşık 1,buçuk ay önce başladım,forum çok güzel ve her konu var öncelikle emeği olan bütün hocalara ve üyelere çok teşekkürler çok şey öğreniyorum yazılarınızdan.bu benim ilk mesajım olacak umarım cevap alabilirim.dediğim gibi ikinci ayın içindeyim ve farklı bi fitness salonunda başladım bana verilen yeni program ise kafamı çok karştırıyor ,içim rahat etmiyor açıkcası bi türlü sanki boşa kürek çekiyorum gibi geliyor:confused:şim di programı yazıcam ,hocalarımın yorumunu ve tavsiyesini bekliyorum..
    yarım mekik
    ters mekik
    bench press 3*10- 25 kg
    alt göğüs press 3*10- 25 kg
    dmbbell flyes 3*10 -7,5 kg
    pullover 3*10 -10 kg
    omuz press 3*10 - 20 kg (makine)
    barbell curl 3*10 -23 kg
    bu hareketleri haftada 3 gün arada birgün dinlenmli olarak haftanın 3 günü yapıyorum hoca bunun ilk ay programı olduğunu söyledi bana güven f,lan diyor ama...:confused:ayrıca antremandan 1 gün sonra hiç ağrı olmuyor..
     
    Son düzenleme: 22 Şubat 2011
  2. "FURKAN"
    Offline

    "FURKAN" Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2010
    Mesajlar:
    224
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    1.si illaki ağrı olacak diye birşey yok 2. si genelde 2. ayda program artık 2 ye bölünür ama sizde o yapılmamış, programa gelince bence idare eder ama 3. ayınızdada bunaa benzer çeşitsiz program verilirse bence değiştirin salonunuzu ama garip olan bench preste 25 kg basabilen birisine(diğer hareketlerdeki ağırlıklarda iyi) bu denli az bir program bana garip geldi.
     
  3. opala
    Offline

    opala Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    teşekkürler ,eğer başka fikirleri olan hocalarımız var ise onların görüşünüde okumak isterim.En çok kafamı karıştıran ise trapez,arka kol, ve sırt kanatın bulunmayışı.
     
  4. "FURKAN"
    Offline

    "FURKAN" Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2010
    Mesajlar:
    224
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    burda hoca olanlarda var ama ben hoca değilim bildirmek istedim yani herkez hoca değil bilgin olsun.
     
  5. opala
    Offline

    opala Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    başka yorumu olan yokmu yav...
     

Sayfayı Paylaş