Bu program yararlı olur mu?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve *.sdf.* tarafından 7 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. *.sdf.*
    Offline

    *.sdf.* Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba ,

    ****16 yasına giricem , 1.73 boyundayım 63 kg kütlem . 1 yıldır vg hakkında araştırmalar yapıyorum ,artık başlamak istiyorm ve bilgilerimle kendime göre bir program hazrladm o kadar agır program değil.

    ****Beslenme programı ayarldm kendime , günde 3 bardak süt iciyorm ( az yağlı ) , ekmek tam buğday ekmeği yiyorum , pazrtesi cars Cuma olarak 3 gün calısıyorm , idman öncesi karbonhidrat alıyorm ve sonrası bol bol baklagiller ( protein dolu ) , beyaz et , öğünlerimi yükselttm günde 5 ögün yiyorm ama bir öğünde yediğim yemeği az bisey azalttm . meyve yiyorm .

    ****20 kg dumbell seti aldım . su an 1 dumbell 3 kg ile basladm . 3x8 olarak baladm 1 aya veya 2-3 haftaya 4x8 olarak baslıcam .

    PAZARTESİ-> ( Göğüs & Biceps )Göğüs -> Dumbell bench press , dumbell flyes , dumbel bench press ( close ) , dumbell pullover .---Bicep ->dumbell curls , hammer curls , dumbell preacher curls .15 dk cardio.

    ÇARŞAMBA -> ( Sırt Kanat & Omuz & Arka Kol )sırt kanat -> One arm dumbell row , t bar rowing ( evde yaptığımda tek dumbella t abr rowing pozisyonu alıp dumbell kenarlarından tutarak yapıyrm 8 kg dumbella , ilgili kasları calıstırdıgımı hissediyrm zaten ) , barfiks ( 3x8 degil barfiks )--- omuz ->Neck dumbell press , Latarel , Arnold Press , Dumbell lateral raises .---arka kol - >Lying dumbell extensions , dumbell french , dumbell one kick backs .15 dk cardio.

    CUMA -> ( Bacak & Ön Kol & Karın ) Bacak -> Dumbell squats (genel ) , dumbell sumo deadlift ( ic), Dumbell lunges ( ön) , Stiff legged Deadlifts ( arka ) --- Önkol -> Reverse wrist corl ---Karın -> Mekik , Çapraz mekik , 2 farklı hareket daha . 15 dk cardio.

    ****Flexorun actıgı konu cok yardm etti ..Evde calıstıgım için hareketleri doğru yapmaya cok dikkat ediyorm tam pozisyonu alıp yavaş yavaş calısıyorm , nefesimi ayarlamay calısıyorm .
    Bu program iyimidr? yanlışım varmıdır cevplarınzı beklyrm , şimdiden teşekkrler ..
     
  2. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    yeni başlayacak bi sporcunun bu şekilde "ayrıç, ihtisas programı" yapması uygun olmaz...bütün bölgelere hitap eden, genel program önerilir..)
     
  3. *.sdf.*
    Offline

    *.sdf.* Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aslında yeni başlamış sayılmam önceden kendi agırlıgımla calısmstm barfiks , şınav gibi , hafif agırlık da calısmıstm .. smdi program la devam ediyorm aslında vücudum düzgün ve bu hareketleri yapmaya müsait olarak düsünüyorm ..sormak istedigm , bu program vg icin yeterlimidir? artırmalı mıyım ? bu program hafif gibi de ..kasların çalışma sırası dogrumu olur böyle verimli olur mu ??
     
  4. sh0ck
    Offline

    sh0ck Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2010
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Antalya
    yaşın daha genç ve yeni başlıyosun.. senin yaptığın programı 3 aylık sporcular yeni geçiyo.. bence her gölgeye 2 hareket girecek bir program yap temel hareketler olsun o şekilde 1 2 ay yap daha sonra geç derim.. ama yine bana sorucak olursan bu yaşta ağırlık sporuna başlama 1 yıl daha vücut ağırlığınla takıl derim ben :)
     

Sayfayı Paylaş