Bu program ile gelişebilir miyim

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve JasonStathamTR tarafından 4 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. JasonStathamTR
    Offline

    JasonStathamTR Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar salonum uzakta olduğu için akşam okuldan sonra spora gidip 10'da spordan çıkıp kalabalık minibüslerde sürünmek istemiyorum. Evde vücut ağırlığımla çalışacağım program ararken internette gözüme mükemmel görünen bir program buldum. Site bu http://www.maxcapacitytraining.com/ Buraya kısa bir göz atıp programın mantığını anlayabilirsiniz. Sizde bu programı uygularsam sonuç alabilir miyim? Acayip kafama yattı tam böyle bir şey arıyordum.
     
  2. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Sonuç Almak istiyorsan Sadece Calışma İle olmaz Vucut Agırlıgınla Belli bi zamana kadar gelişebilirsin ondan sonra vucut daha sert şeyler isteyecek spor salonu en mantıklısı bence OLaya sadece antreman yönünden bakma [ Beslenme Antreman Dinlenme ( Uyku ) Şart ]
     
  3. JasonStathamTR
    Offline

    JasonStathamTR Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeş tabiki beslenmesi dinlenmesi bu sporda şart çok önemli o ayrı bir konu. Ben bu program ile bir şeyler yakalayabilir miyim bir kaç ay boyunca onu soruyorum.
     
  4. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben Sana Şunu Diyim 1-2 Ay Şınav ile Barfix İle bile Kas Yaparsın Yeni Başladıgın İçin Etkisini Çok Görürsün Vücut Gelişir Ama Gün Geçtikce Daha Hard Antreman istiyecek Vucut Sen ona istedigini verecenki meyvesini alasın.
     
  5. JasonStathamTR
    Offline

    JasonStathamTR Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Şuan zaten psikolojik sıkıntılardayım bu program ile biraz değişim görürsem bu bana motivasyon sağlar ve salona başlarım ama bu aralar gerçekten olumlu bir şeyler görmeye ihityacı mvar.
     
  6. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    O zaman Seni Motive Edecek Birşeyler Söyleyim Kardeşim Samimi konuşcam
    Bende Evde 5 Ay Calıştım Sadece Şınav ile 1 ayda gögüs hatlarım cok belli oldu beslenme 0'dı Yağ oranımda cok fazlaydı Ögrenci adamdık salona yazılacak paramızda yoktu alet alacak paramızda yoktu 2.5 litrelik petlerin içine kum ile taş doldurdum onlarlada kol kası calıştım evdeki su borusu kalındı ordada barfix cektim ve cok güzel bi başarı elde ettim sadece 3 ayda ben aynada her vucuduma baktıkca bundan 3 yıl sonrasını hayal ettim ve eve halter set filan aldım 2 ayda onla geliştim ondan sonra ne yaptıysam saten vucut tepki vermiyordu salona yazılma vaktinin geldigini anladım
     
    Son düzenleme: 4 Ekim 2014
  7. JasonStathamTR
    Offline

    JasonStathamTR Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Başarılarının devamını dilerim kardeşim. Bende bizim boruya bir asıldım hafiften ama azda olsa oynama var ve sonuçta tehlikeli olabilir diye hiç bulaşmıyorum. Barfiks çekme imkanım olsaydı gerçekten çok iyi olacaktı
     
  8. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Daha iyisi Senin olsun kardeşim senden tek istedigim asla pes etme ve evde calış bi zamana kadar ondan sonra salona yazılmaya bak ben cok pişmanım salona gitmedigime ilk başladıgım andan itibaren
     
  9. JasonStathamTR
    Offline

    JasonStathamTR Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Eyvallah kardeş bu attığım programı buldum acayip yatkın geldi kafama kendimi zorlayıp çalışacağım inşallah sonuç alırım. Şu minibüs mesafesi olmasa salon aslında giderim salona ama gerçekten akşamları zaten ağrıyan titreyen kollar bacaklarla minibüsler çekilmiyor.
     

Sayfayı Paylaş