Bu Program hakkında..

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve kaka tarafından 22 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. kaka
    Offline

    kaka Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    421
    Beğenileri:
    134
    Ödül Puanları:
    53
    Öncelikle selamlar bayadır forumu takip ediyorum 4.5 5 aydır da bu sporu yapıyorum gercekten bu forumdan birsürü şey öğrendim ama şimdi program hakkında yardıma ihtiyacım war yeni bir program yapmayı düşünüyorum hem eski programa 1.5 ay oldu hemde sanki performansta bi düşüş agırlık artışında bi azalma oldu acaba yaz dönemi oldugundanmıdır bilmiyorum.17 yaşımda oldgumdan dolayı bacak çalışmıyorum salon zaten bi kurumun salonu bi leg press bide leg ext. war squatıda boy uzamasına bi etki eder diye yapmıyorum ama bacak çalışmanın etkisini biliyorum artık seneye flan çalışırım.Önümüzdeki 1 - 1.5 ay agır girmeyi düşünüyorum ve salona gitme şeklim bigün gidiyorum bi gün gitmiyorum bunun nedeni gitmedigim günler bayanlara oluyo erkek bayan ayrı.Bu yüzden vücudu 2 ye bölmeyi düşündüm. ayrıca gögüste üst gögüse yüklenmem gerekiyor. kafamda düşündügüm programı yazıyım yardımcı olmak isteyenler eklemeler yapsın eger gerek olursa resim flanda eklerim.ayrıca çalıştıgım salonda bi hoca yok o yüzden burdan program hakkında yardım alıyorum.

    1. Gün
    GÖGÜS
    üst gögüs press
    dumbell yana açış
    dumbell benc press
    pullover
    OMUZ
    dumbell omuz press(oturarak ayakta yapmıyorum military flan)
    yana açış
    çeneye barı çekiş(valla anlamışınızdır inş.) bunn yerine başka bi harette olabilir ?
    BİCEPS
    Barbell curl(ez barla mı düz barlamı yapsam bilemiyorum en son ez ile yapıyordum 1 1.5 aydır)
    İnc dumbell Curl.
    dumbel scott curl

    2.Gün
    SIRT
    Lat pull enseye
    Lat pull öne
    dumbell rowing
    karna çekiş(seated rowing sanrm)
    TRİCEPS
    Skull crusher
    pushdown
    french dumbell


    Sırtta nerdeyse hep aynı programı girdim ufak degişikliklerle tabi
    tricepste kararsızım pusdown ve skull crusherı bayadır gidiyorum
    bana özellikle sırtta ve tricepste önerebilicegini birşeyler warmı bayadır aynı haretkeler giriyorum illaki degiştirmek lazımmı yani?
    setleri ve tekrarları ana hareketlerde piramit digerlerinde 3x8 veya 3x10 yapıyorum 1.78 boy 78 kilo biraz yaglıyım. Eger çok lazım olursa resimleride ekleyebilirim yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler
     
  2. kaka
    Offline

    kaka Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    421
    Beğenileri:
    134
    Ödül Puanları:
    53
    bi yardım edin yav bakıpta geçmeyin.
     
  3. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    lütfen ısrarcı olmayın. sizi tanımıyorum programı o yuzden yorumlayamıyorum fakat sırasını yorumlayabilirim. ve sırasıda gayet mantıklı.
     
  4. kaka
    Offline

    kaka Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    421
    Beğenileri:
    134
    Ödül Puanları:
    53
    genede yorum için sagolun.
     
  5. ulasaytac
    Offline

    ulasaytac Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bencede sırası mantıklı ve yeni başlayan birisi için uygun bir program
     

Sayfayı Paylaş