Bu kızın amacı neydi şimdi ?

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve ---RamSes--- tarafından 5 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 20 üye.
  1. ---RamSes---
    Offline

    ---RamSes--- Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2011
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    130
    Ödül Puanları:
    0
    Az önce geçen olayı elimden geldiğince özetlee anlatmak istiyorum size. Arkadaşımla boğaz turuna gemiyle çıktık ve yanımızda mavi türbanlı bir kız vardı. Tur 3 saat sürdü ve 3 saat boyunca herdakika bana bakarak güldü falan. en son ben bir peçeteye numaramı yazıp kıza vericektim. Yanına gidip konuşamazdım çünkü annesi ve kardeşleri yanındaydı. Neyse tam inicez kızı zar zor tek yakaladım ve peçeteyi verdim. Kız bana bunu napıcam şimdi ? dedi. O an bu gerizekilıyı valla dövcektim ama tuttum kendimi. Ulan 3 saat boyunca yüzünü benden çevirmedin sadece kesişmek içinmi baktın ? Artık ne bilim kızlarla kesişmeye korkar hale gelmekten korkuyorum :D Bu benim ilk reddimdi. Buda böyle bi anım olsun :D Bu arada kız bizim semtte oturuyomuş galiba. Eğer görürsem onu birkaçşey söylicem.
     
    2157 bunu beğendi.
  2. burakmbd
    Offline

    burakmbd Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2012
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    3
    skıntılı bi tipmiş kız işin özeti :D
     
  3. fsmy
    Offline

    fsmy Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2010
    Mesajlar:
    307
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    :)
    çok basit bazen kadınların ne istediğini anlamak için müneccim olmak gerekir...
    gerçi çoğu zaman kendileride ne istediklerini bilmiyorlar emin ol,o an canı sadece bakışarak flört etmek istedi demekki boşver:D
     
  4. YandımAli
    Offline

    YandımAli Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    286
    Beğenileri:
    621
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Bilişim Teknolojileri ve Programlama
    Ohooo kızlar diyosun amacı belli olur mu :D Okulda kendi halimde yürüyorum hani yürürken gözlerimi kapatıcak halim yok,etrafıma bakınıyorum kazara kızın biriyle göz göze geliyoruz bi anda yürüyüşü değişiyo triplere giriyo sanki ben onu kesiyorumda o bana yüz vermiyo kızıda görsen insan soyu tükeniyo olsa kurtarmak için belki yani sen düşün:).
     
    Son düzenleme: 5 Temmuz 2012
    iStranger ve selim4141 bunu beğendi.
  5. jan1
    Offline

    jan1 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    383
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    Sevgilinin olması ayrı bi dert kızla dün saatlerce konustuk bugun kavga ettik :( anlaşılmıyor bu kızlar
     
  6. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    evet kızlar anlaşılmıyor yavaş yavaş alışman gerekli böyle şeylere abuk sabuk akla gelmeyecek şeylere kızmaları olsun kendileri saatlerce bakıp güler yüzüne sende bakıp gülünce hemen bir havalanmalar özelliklede çok çirkinseler bu havalanma iki katına çıkıyor maalesef birde bir laf diyorsun onu alırlar öyle bir yere çekerlerki şaşar kalırsın o derece bazen insan kız arkadaşsız günlerini özlemiyorda değil hele birde ilişkiyi ilerletmişseniz yandınız günde 30-40 kez mesaj atmalar telefon etmeler şimdi burada hayatında hiç kız arkadaşı olmayan üyelerimize seslenmek istiyorum[​IMG]kızlarla çıkmak sokakta gördüğünüz gibi sadece elele dolaşıp aşkım canım demelerle sınırlı değil öyle bunalıcağınız günler olacakki tek başınıza olduğunuz günleri arayacaksınız bazen şimdiden yazayım sonra demedi demeyin [​IMG] içimide döktüm ama bazen gerçekten sinirleniyorum hem çok
     
    2157, Azi, shaq ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  7. Lady.V.Vivien
    Offline

    Lady.V.Vivien Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2012
    Mesajlar:
    231
    Beğenileri:
    329
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Istanbul
    belki sen kızı yanlış anlamışsındır.hani böyle bir ihtimal de var :D
     
    Danny Boy, Azi ve cece1 bunu beğendi.
  8. selim4141
    Offline

    selim4141 Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    856
    Beğenileri:
    726
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Free
    Yer:
    Cehennemin dibi
    Assolist'e götür içinde istek parça var deseydin.
     
    CranTz, Akay, Danny Boy ve diğer 2 kişi bunu beğendi.
  9. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    siz gençler ve fantezileriniz :D :D
     
  10. 0sm4n
    Offline

    0sm4n Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2012
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    İletişim,Saatci
    Yer:
    İzmir / Menderes
    kızların gerilme dönemleride oluyo çok acayip varlıklar allah kolaylık versin bize :)
     
  11. jan1
    Offline

    jan1 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    383
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    Amiiiiiiiiiiiinnnn ya kız 3 saat içinde 2 kere küstü ya sonunda ilişki sen yönlendir dedim ya ne zor varlık bunlar .
     
    Son düzenleme: 5 Temmuz 2012
    0sm4n bunu beğendi.
  12. selim4141
    Offline

    selim4141 Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    856
    Beğenileri:
    726
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Free
    Yer:
    Cehennemin dibi
    Sonuç olarak ay başındayız kızlar regl döneminde olabilirler o yüzden hormonları allak bullaktır bu aralar pek fazla kafaya takmaya gerek yok bence :)
     
    Azi bunu beğendi.
  13. Morte
    Offline

    Morte Üye

    Katılım:
    30 Mart 2012
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Size abi/arkadaş tavsiyesi:

    1) Çok fazla kafanızı yormayın.
    2) Anlamaya hiç ama hiç çalışmayın.
    3) Fazla taviz vermeyin, ama odun da olmayın.
    4) Yorulduğunuzu hissettiğiniz anda gönderin gitsin.
     
    Rinkushichi, efekan, Azi ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  14. TheBlack_D-D_
    Offline

    TheBlack_D-D_ Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2011
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sochi
    Üstteki yorumlara katılıyorum. Bana kalırsa öyle bir daha bakıştığın bir kıza direk gidip numaranı vermeye çalışma ne yapacakları belli olmaz, yanlarında abileri babaları falan vardır maazallah :D Bu tür olaylar çok olur yani sevgilisiyle sarmaş dolaşken bile milleti kesen gülümseyen kızlar var, garip.
     
    selim4141 bunu beğendi.
  15. zrb20
    Offline

    zrb20 Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    222
    Ödül Puanları:
    53
    kız şaşıdır şaşı.. sana bakmıyordur
     
    selim4141, demir00, Akay ve diğer 2 kişi bunu beğendi.
  16. Suçicek
    Offline

    Suçicek Üye

    Katılım:
    7 Mart 2012
    Mesajlar:
    292
    Beğenileri:
    290
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Bursa
    Birşey derdim de ortam müsait değil.
     
    BalaN ve muratcan.biceps bunu beğendi.
  17. iStranger
    Offline

    iStranger Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2012
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    one night stand <3
     
  18. dloyges
    Offline

    dloyges Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2012
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    güldüm ya bizim bi köfteci vardı 2 arkadaş gidiyorduk ne istiyorsun diyordu 2mizin arasına bakıyordu kalıyorduk o aklıma geldi anı işte :lol:
     
  19. F@T!H
    Offline

    F@T!H Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    36
    Ödül Puanları:
    0
    Foruma üye olalı fazla olmadı önceden nasıl biriydin bilmiyorum ama.
    Bana yalan atıp uyduruyorsun gibi geldi her konuya cevabına dikkat ediyorum kızlar bakıyor şöyle böyle.
    Belki olayı yanlış anladın bana da bakan oluyor ama her bakan kız için bu aynı anlamı taşımaz.
    O an gülünecek bir durumdaydın belki senin haberin yoktu, bilemezsin işin aslını.
    Ancak açık açık söyleyeyim ben inanmadım dediklerine inanırsam her gün başka kızla berabersin demektir.
    Şunu çok merak ettim yalnız bir fotoğrafını filan resmini görebilme şansımız var mı ? Dediğine göre çok yakışıklısın merak ettim tipini.
    Bunu tartışma olarak algılama her erkeğe kızlar bakar ama hangi anlamda baktığını bilemezsin ben burada ben senden daha yakışıklıyım filan demiyorum. Fakat üye olduğumdan beri senin hal ve tavırlarından ben bunu anladım.
     
  20. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    kızın şaşı olma ihtimalini unutmuşsun bence.
     

Sayfayı Paylaş