Bu işte yeniyim nasıl bir yol izlemeliyim ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve cagatayd tarafından 30 Kasım 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. cagatayd
    Offline

    cagatayd Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar

    Boyum 1.82 kilom 90. Baya denebilecek göbeğim var ve göğüslerimde. 1 hafta kadar önce fitnessa başladım. Amacım malum göbeği eriteyim göğüsleri sıkılaştırıp dahada şişirmeden şekle sokayım.

    Klasik işlemleri siz benden daha iyi bilirsiniz 30 dk yürüyüş(6.0) 10 dk koşu(8.0), kolları öne doğru birleştirdiğiniz alet, yukarı kaldırdığınız, öne ittiğiniz, omuz içinde yukarıdan aşşağıya çektiniz alet. Bunları ortalama 20 ila 30 arasında yapıyorum. 10'ardan 3-4 set. 30 civarı mekik çekiyorum. 1 tane daha farklı mekik aleti daha var onuda kullanıyorum ve diğer dambıl hareketleri. Yana doğru kolları açma kolları baş hizasına getirip aşşağı yukarı kaldırma.

    Anlatabildiğim kadarıyla şu şekilde devam ediyorum. Yememe içmeme dikkat ediyorum öğün atlamadan az yemeye çok önem veriyorum.

    Peki arkadaşlar isteklerim için bu yaptıklarım doğrumudur bana neler önerebilirsiniz ?
     
  2. ErcinTT
    Offline

    ErcinTT Yeni Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2010
    Mesajlar:
    514
    Beğenileri:
    315
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara/Batıkent
    Az yemenin vücuda daha çok kilo aldıracağını duymustum tv de vücut afrika sendromuna girip yağ depolamaya baslıyormus.Ogünlerinde yağ yapmicak şeyler yemeye özen göster.

    yürüyüş ve koşu iyi fitness hareketleride şuan iyi.Fakat yukarıda 20 30 arası 10ar 3set yapıyorum yazmışsın ama o kardiyonun 20. ve 30. dk sı arasındamı?
     

Sayfayı Paylaş