Bu beslenme programı ile hedefime ulaşabilirmiyim

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Clean tarafından 12 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Clean
    Offline

    Clean Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    232
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Öncelikle merhaba sizden yardım istiyorum şuan ki kilom 86.6 ocak sonuna kadar 75 70 olmak istiyorum ölçülerim ise şöyle
    Boy 175 76 civarı
    Bel 105
    Göğüs 104
    Beslenme programım ise :
    Sabah kahvaltı da 2 dilim kepek ekmeği olmadığı zaman beyaz ekmek
    Öğlen 12 de domates kaşar marul lu sandviç
    3 gibi bir ara öğün yapıyorum meyva armut portakal ne varsa
    6 gibiyse ana öğün çorba sebze pilav veya et yemeği
    akşam 3-4 bardak az şekerli çay
    9-10 gibi de bir meyva
    şimdiden teşekkürler
     
  2. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Sabah kahvaltısı 2 dilim ekmek yanında birşeyler yemelisin yetersiz , kahvaltı günün en önemli öğünü bence güne başlangıcı getiriyor bu yüzden iyi beslenme ile başlanmalı , en az 1 yumurta (en fazla istenilen kadar ama beyaz yenilebilir sarı yararlı olmadığı ve kolestrolde artış sağladığı söylenir sarı en fazla 3 tane yiyin daha ilersine gitmeyin hatta ben 1 tane yiyorum definisyon dönemi sebebiyle) Yumurta yanında , tuzsuz 3-4 zeytin olabilir , lor peyniri , ekmek illa yiyiceksen ye ama sabah kahvaltısında ekmek yerine sütle karıştırılmış 100gramlık yulaf ezmesi tavsiye ederim çok doyurucu yani bana göre , öğlen yemeğin aşırı sıkıntılı değil iyi , ara öğün gelişme çağındasın galiba yaş 15 diyor o yüzden meyve gerekli aşırı kaçılmazsa yararlı , 6da antreman öncesi beslenme heralde oda uygun , akşam 3-4 bardak çay keyfi gibi geldi bana (şekeri 0 a indirirsen yararına) 3-4 bardak yerine 2 bardak yeşil çay daha mantıklı (max 2 bardak ama), 9-10 gibi meyve yersen olmaz işte onlar şeker olduğu için içinde vücud onları o saatten sonra kullanmaz zararlı olur geç saatlerde birşey yememelisin o saatteki meyve yağ olarak girebilir vücuda yanlış bilmiyorsam öyleydi.Amaç hacimlenme ise bütün beslenme öğünlerindeki protein oranı artmalı.
     
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Benim tavsiyem bir yag yakim gunluklerini goz atman cok kotu bir besleme programi, kalorisi dusuk oldugu icin kilo verirsin buyuk ihtimal ancak cok buyuk kas kaybin olur ve metabolizman giderek zayiflar.
     

Sayfayı Paylaş